G DATA Software, z ponad 35-letnim doświadczeniem, dostarcza zaawansowane rozwiązania technologiczne w zakresie bezpieczeństwa sieciowego. Nasze produkty są regularnie poddawane niezależnym testom i nagradzane za swoje osiągnięcia, co pozwala zapewniać naszym klientom najlepsze rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Poznań, Grunwald
Zadania:
- Telefoniczna obsługa klientów
- Prezentacja produktów, usług oraz aktualnych ofert
- Aktualizacja bazy danych klientów w systemie CRM
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
- Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych
- Monitorowanie feedbacku od klientów
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość obsługi systemów CRM
- Znajomość oprogramowania biurowego (MS Office)
Oferujemy:
- Wynagrodzenie + system prowizyjny
Zobacz podobne oferty
English Language Centre "First Decision"
Konsultant ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją. Dostosowanie produktów do wymagań klientów. Prowadzenie negocjacji i...
Opublikowano: wczoraj
English Language Centre "First Decision"
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
mazowieckie
ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory, Zarządzanie korespondencją, Dostosowywanie oferty edukacyjnej do potrzeb klientów, Prowadzenie i zamykanie rozmów...
Opublikowano: 2025-08-24
English Language Centre "First Decision"
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
Opis stanowiska Obsługa klientów oraz komunikacja za pomocą komunikatorów i mediów społecznościowych, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (mailowej i tradycyjnej), Dobór...
Opublikowano: 2025-08-22