Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Zakres Obowiązków:
- Telefoniczna komunikacja z potencjalnymi klientami
- Utrzymanie dobrych relacji z obecnymi klientami i identyfikacja ich potrzeb
- Realizacja obsługi posprzedażowej
- Dostarczanie wsparcia technicznego
- Koordynacja zadań między działami
- Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu
- Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów
- Promowanie pozytywnego wizerunku firmy
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów
Wymagania:
- Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów
- Zdolności organizacyjne
- Zaangażowanie i odpowiedzialność
- Znajomość Microsoft Office
- Doświadczenie w pracy z klientami (preferowane)
- Umiejętności planowania i samodzielnej pracy
Oferujemy:
- Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
- Elastyczne opcje zatrudnienia
- Pracę pełną wyzwań w szybko rozwijającej się firmie
- Możliwości rozwoju zawodowego
- Szkolenia wewnętrzne
- Dużą autonomię w działaniu
- Doskonałe warunki pracy oraz przyjazną atmosferę
Zobacz podobne oferty
Foundever
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
zachodniopomorskie
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych jednego z największych przedsiębiorstw...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Brand Ambassador – Customer Service with German (Travel Industry)
pomorskie
On-site position: Gdańsk Bonus up to 8500 PLN !! (relocation package plus attendance bonus) Your responsibilities will include: Providing exelent customer service via phone and email in line with...
Opublikowano: dzisiaj
Lacertis Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta
mazowieckie
Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i mediów społecznościowych. Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów i reklamacji. Przekazywanie informacji o produktach i...
Opublikowano: dzisiaj