Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

lubuskie / Gorzów Wielkopolski


Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Zakres Obowiązków:
  • Telefoniczna komunikacja z potencjalnymi klientami
  • Utrzymanie dobrych relacji z obecnymi klientami i identyfikacja ich potrzeb
  • Realizacja obsługi posprzedażowej
  • Dostarczanie wsparcia technicznego
  • Koordynacja zadań między działami
  • Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu
  • Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów
  • Promowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów
Wymagania:
  • Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów
  • Zdolności organizacyjne
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność
  • Znajomość Microsoft Office
  • Doświadczenie w pracy z klientami (preferowane)
  • Umiejętności planowania i samodzielnej pracy
Oferujemy:
  • Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
  • Elastyczne opcje zatrudnienia
  • Pracę pełną wyzwań w szybko rozwijającej się firmie
  • Możliwości rozwoju zawodowego
  • Szkolenia wewnętrzne
  • Dużą autonomię w działaniu
  • Doskonałe warunki pracy oraz przyjazną atmosferę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Foundever

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

zachodniopomorskie
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych jednego z największych przedsiębiorstw...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Brand Ambassador – Customer Service with German (Travel Industry)

pomorskie
On-site position: Gdańsk Bonus up to 8500 PLN !! (relocation package plus attendance bonus) Your responsibilities will include: Providing exelent customer service via phone and email in line with...
Opublikowano: dzisiaj
Lacertis Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie
Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i mediów społecznościowych. Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów i reklamacji. Przekazywanie informacji o produktach i...
Opublikowano: dzisiaj