Prowadzimy grupę spedycyjnych serwisów internetowych takich jak: KurJerzy.pl, Seaoo.com, Airoo.com.
Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska:
- Przyjmowanie połączeń przychodzących,
- Przyjmowanie i rozwiązywanie zgłoszeń,
- Obsługa korespondencji elektronicznej,
- Praca polega m.in. na informowaniu o losach przesyłki, przyjmowaniu zleceń, pomocy w składaniu zamówień za pośrednictwem strony internetowej.
Wymagania:
- Wysoka kultura osobista,
- Dobra dykcja,
- Komunikatywność,
- Umiejętność obsługi komputera,
- Odporność na stres,
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub wcześniejsza praca w Call Center.
Oferujemy:
- Pracę w młodym, dynamicznym i doświadczonym zespole,
- Szkolenie przed przystąpieniem do pracy,
- Pomoc i wsparcie zespołu w trakcie pracy,
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Stabilne warunki zatrudnienia na pełen etat,
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15,
- Wolne weekendy,
- Przyjazną atmosferę,
- Pracę w klimatyzowanym biurze,
- Miejsce parkingowe lub możliwość przyjazdu do pracy rowerem.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem norweskim (branża streamingowa)
mazowieckie
Wsparcie użytkowników platform streamingowych przez telefon, e-mail i czat Rozwiązywanie problemów technicznych oraz pytań dotyczących konta i subskrypcji Obsługa klientów indywidualnych i...
Opublikowano: 2025-07-16
Concentrix
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem duńskim
mazowieckie
Wsparcie użytkowników platformy streamingowej przez telefon, e-mail i czat. Zapewnianie wsparcia technicznego i administracyjnego. Szybkie rozwiązywanie problemów dotyczących umów i rozliczeń....
Opublikowano: 2025-07-16
English Language Centre "First Decision"
Konsultant ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją. Dostosowanie produktów do wymagań klientów. Prowadzenie negocjacji i...
Opublikowano: 2025-07-16