Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

małopolskie / Kraków

Columbus to miejsce dla osób, które cenią sobie dynamiczne środowisko pracy, bezpośrednią komunikację oraz swobodną kulturę organizacyjną. Tworzymy ekosystem produktów i usług, takich jak fotowoltaika, pompy ciepła, magazyny energii, które zapewniają bezpieczeństwo energetyczne i dostęp do zrównoważonego rozwoju rodzinom i przedsiębiorcom. Jesteśmy najczęściej wybieranym dostawcą domowej fotowoltaiki w Polsce.

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków

Za co będziesz odpowiedzialny?
  • kompleksowa obsługa telefoniczna Klientów firmy w taki sposób, w jaki sam chciałbyś/abyś być obsługiwany/a,
  • prowadzenie rozmów z Klientami zgodnie z obowiązującymi procedurami,
  • oczywiście jesteśmy otwarci na Twoje sugestie,
  • udzielanie informacji na temat usług naszej firmy,
  • szybkie identyfikowanie problemów, jeszcze szybsze proponowanie rozwiązań oraz ich sprawna realizacja,
  • jak to się mówi: budowanie relacji i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród Klientów, kontrahentów i pracowników. Reasumując: bądź naszą mówiącą wizytówką ;-)
  • współpracę ze wszystkimi Działami firmy w celu jak najlepszej obsługi spraw naszych Klientów.
Czego od Ciebie oczekujemy?
  • wszystkiego można się nauczyć, ale oczekujemy minimum roku doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • umiejętności łatwej rozmowy z trudnym Klientem,
  • wysokich zdolności komunikacyjnych, poprawnej dykcji i swobody wypowiedzi,
  • umiejętności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów innych osób,
  • sportowego podejścia, czyli nastawienia na realizację celów i ścisłej współpracy w zespole,
  • w firmie energetycznej przyda się sporo energii i charyzmy w podejmowaniu nowych wyzwań oraz wytrwałości w pokonywaniu trudności,
  • znajomości obsługi komputera-pakiet MS Office, Jira (mile widziane),
  • a jeśli branża OZE nie jest Ci obca, to będzie to dodatkowy atut!
U nas:
  • na Twoim przyszłym biurku czeka umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • w wielu firmach to nie jest takie oczywiste, ale u nas pracujesz od poniedziałku do piątku, w regularnych godzinach pracy i nie mamy zamiaru zawracać Ci głowy w czasie wolnym,
  • obejmiesz samodzielne stanowisko przy jednoczesnym wsparciu Managera. Masz na kogo liczyć  
  • rozwiniesz swoją karierę i masz realne szansę na awans. Rozwijamy się szybko i dynamicznie!
  • będziesz mógł realizować własne pomysły. Serio!
  • masz szansę zdobycia ogromnego doświadczenia i poszerzenia swoich kompetencji,
  • gwarantujemy wyzwania i dużo ciekawych projektów,
  • w pracy możesz podnieść sobie do woli ciśnienie kawą,
  • a po pracy możesz podnieść sobie ciśnienie ćwicząc z Multisport.
  • *Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Columbus Energy S.A z siedzibą w Krakowie przy ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 13 w celu realizacji obecnych procesów rekrutacji.
  • *Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez firmę Columbus Energy S.A z siedzibą w Krakowie przy ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 13, w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji.
  • Wyrażam zgodę na wykorzystanie mojego wizerunku zawartego w CV na poczet obecnych procesów rekrutacji.
  • Wyrażam zgodę na wykorzystanie mojego wizerunku zawartego w CV na poczet przyszłych procesów rekrutacji.
  • Wyrażam zgodę na przesyłanie mojego CV pomiędzy podmiotami z grupy kapitałowej, do której należy Columbus Energy S.A oraz pomiędzy podmiotami współpracującymi z Columbus Energy S.A.

Pola z „* ” stanowią dobrowolne wyrażenie zgody, jednak niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art 6 ust 1 pkt a i c Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).


Rozumiem, że:

Administratorem moich danych jest Columbus Energy S. A. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 13. Dane zbierane są dla potrzeb obecnych procesów rekrutacji. Odbiorcami moich danych osobowych mogą być podmioty z grupy kapitałowej Columbus Energy S.A. oraz podmioty współpracujące. Mam prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, a także prawodo wniesienia skargi do organu nadzoru. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a po jego zakończeniu maksymalnie przez okres 1 roku albo do czasu cofnięcia zgody. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. W przypadku pytań dotyczących przetwarzania moich danych osobowych skontaktuję się z Inspektorem Danych Osobowych pod adresem bok@columbusenergy.pl

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

mazowieckie
Obsługa klientów i zachęcanie do korzystania z usług subskrypcyjnych marki. Realizacja celów związanych z satysfakcją klienta wyznaczonych przez przełożonych. Stosowanie technik...
Opublikowano: dzisiaj
English Language Centre "First Decision"

Konsultant ds. Obsługi Klienta

mazowieckie
ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją. Dostosowanie produktów do wymagań klientów. Prowadzenie negocjacji i...
Opublikowano: wczoraj
English Language Centre "First Decision"

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

mazowieckie
ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory, Zarządzanie korespondencją, Dostosowywanie oferty edukacyjnej do potrzeb klientów, Prowadzenie i zamykanie rozmów...
Opublikowano: 2025-08-14