Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Zakres Obowiązków:
- Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami.
- Realizacja obsługi posprzedażowej.
- Dostarczanie wsparcia technicznego.
- Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu.
- Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów.
- Promowanie pozytywnego wizerunku firmy.
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów i identyfikacja ich potrzeb.
Wymagania:
- Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów.
- Zdolności organizacyjne.
- Zaangażowanie i odpowiedzialność.
- Znajomość Microsoft Office.
- Doświadczenie w pracy z klientami (preferowane).
- Umiejętności planowania i samodzielnej pracy.
Oferujemy:
- Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
- Elastyczne opcje zatrudnienia.
- Pracę pełną wyzwań w szybko rozwijającej się firmie.
- Możliwości rozwoju zawodowego.
- Szkolenia wewnętrzne.
- Dużą autonomię w działaniu.
Zobacz podobne oferty
T-Mobile Polska
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
mazowieckie
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta
lubuskie
Komunikacja telefoniczna z klientami, Obsługa posprzedażowa, Wsparcie techniczne, Współpraca z innymi działami firmy, Zarządzanie bazą danych klientów, Podnoszenie pozytywnego wizerunku...
Opublikowano: dzisiaj
T-Mobile Polska
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
podlaskie
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy...
Opublikowano: wczoraj