Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta serwisu

mazowieckie / Jaktorów, ul. Potockiego 1

Toyota Material Handling Polska Sp. z o.o. poszukuje osób na stanowisko:


Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta serwisu

Miejsce pracy: Jaktorów, ul. Potockiego 1A

 

Zadania:
  • Telefoniczna i elektroniczna obsługa zapytań Klientów biznesowych
  • Koordynacja procesu zleceń serwisowych wózków widłowych
  • Stała dbałość o zadowolenie Klienta
  • Ścisła współpraca z technikami mobilnymi
  • Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta
Kandydatom oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i premię
  • Umowę o pracę
  • Elastyczny czas pracy
  • Profesjonalne wdrożenie – szkolenie ogólnofirmowe oraz stanowiskowe
  • Hybrydowy system pracy (na etapie wdrożenia do pracy: praca stacjonarna) po wdrożeniu: 2 tygodnie HO, 2 tygodnie biuro
  • Służbowy laptop oraz telefon
  • Prywatną opiekę medyczną i stomatologiczną (pakiet Medicover oraz duża sieć placówek medycznych współpracujących w całej Polsce)
  • Multikafeterię MyBenefit (w tym kartę MultiSport dla ceniących aktywność fizyczną)
  • Ubezpieczenie na życie
  • Karty lunchowe Edenred
  • Kompleksowy program wellbeingowy: platforma Wellbee
  • Premia za staż pracy
  • Porady prawne
  • Dofinansowanie urlopu
  • Dofinansowanie studiów podyplomowych lub MBA
  • Dofinansowanie szkoleń, w tym nauki języka angielskiego
  • Piłkarską drużynę firmową – piłka nożna
  • Możliwość dołączenia do firmowej grupy aktywnych biegaczy oraz rowerzystów
  • Bezpłatny parking
Oczekiwania:
  • Wykształcenie wyższe lub średnie techniczne
  • Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z techniczną obsługą klienta
  • Wiedza techniczna z zakresu wózków widłowych, maszyn budowlanych itp.
  • Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • Komunikatywność i nastawienie na wysokie standardy obsługi Klienta
  • Samodzielność
  • Planowanie i organizacja
  • Odporność na stres
  • Umiejętność prowadzenia rozmów przez telefon
  • Wysoka motywacja oraz nastawienie na realizację ustalonych celów
  • Wysoka kultura osobista
Administratorem danych jest TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Jaktorowie 96-313, Potockiego 1A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. Obsługi Klienta

łódzkie
Obsługa klienta poprzez rozmowy telefoniczne i informowanie o ofertach. Utrzymywanie relacji, obsługa zapytań z różnych kanałów, organizacja spotkań. Współpraca z innymi działami....
Opublikowano: wczoraj
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

podkarpackie
U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i...
Opublikowano: wczoraj
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

śląskie
U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i...
Opublikowano: wczoraj