Toyota Material Handling Polska Sp. z o.o. poszukuje osób na stanowisko:
Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta serwisu
Miejsce pracy: Jaktorów, ul. Potockiego 1A
Zadania:
- Telefoniczna i elektroniczna obsługa zapytań Klientów biznesowych
- Koordynacja procesu zleceń serwisowych wózków widłowych
- Stała dbałość o zadowolenie Klienta
- Ścisła współpraca z technikami mobilnymi
- Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta
Kandydatom oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie i premię
- Umowę o pracę
- Elastyczny czas pracy
- Profesjonalne wdrożenie – szkolenie ogólnofirmowe oraz stanowiskowe
- Hybrydowy system pracy (na etapie wdrożenia do pracy: praca stacjonarna) po wdrożeniu: 2 tygodnie HO, 2 tygodnie biuro
- Służbowy laptop oraz telefon
- Prywatną opiekę medyczną i stomatologiczną (pakiet Medicover oraz duża sieć placówek medycznych współpracujących w całej Polsce)
- Multikafeterię MyBenefit (w tym kartę MultiSport dla ceniących aktywność fizyczną)
- Ubezpieczenie na życie
- Karty lunchowe Edenred
- Kompleksowy program wellbeingowy: platforma Wellbee
- Premia za staż pracy
- Porady prawne
- Dofinansowanie urlopu
- Dofinansowanie studiów podyplomowych lub MBA
- Dofinansowanie szkoleń, w tym nauki języka angielskiego
- Piłkarską drużynę firmową – piłka nożna
- Możliwość dołączenia do firmowej grupy aktywnych biegaczy oraz rowerzystów
- Bezpłatny parking
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe lub średnie techniczne
- Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z techniczną obsługą klienta
- Wiedza techniczna z zakresu wózków widłowych, maszyn budowlanych itp.
- Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
- Komunikatywność i nastawienie na wysokie standardy obsługi Klienta
- Samodzielność
- Planowanie i organizacja
- Odporność na stres
- Umiejętność prowadzenia rozmów przez telefon
- Wysoka motywacja oraz nastawienie na realizację ustalonych celów
- Wysoka kultura osobista
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Obsługi Klienta
łódzkie
Obsługa klienta poprzez rozmowy telefoniczne i informowanie o ofertach. Utrzymywanie relacji, obsługa zapytań z różnych kanałów, organizacja spotkań. Współpraca z innymi działami....
Opublikowano: wczoraj
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim
podkarpackie
U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i...
Opublikowano: wczoraj
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim
śląskie
U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i...
Opublikowano: wczoraj