Ogłoszenie numer: 8189115, z dnia 2023-05-17
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, autoryzowany Dealer Volkswagena
zatrudni osobę na stanowisko
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Kompleksowa obsługa połączeń przychodzących i wychodzących: telefonicznych i elektronicznych
- Aktywna sprzedaż produktów firmy (samochody nowe, używane, usługi serwisowe i finansowo-ubezpieczeniowe)
- Pozyskiwanie nowych klientów (praca na ocieplonych leadach)
- Analiza i raportowanie prowadzonych działań w systemie CRM
Wymagania
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta – min. rok
- Znajomość i orientacja w branży motoryzacyjnej – mile widziana
- Doświadczenie w pracy z systemami dedykowanych call center, MS Office, platformy komunikacyjne, CRM, social media
Oferujemy
- Pracę od poniedziałku do piątku
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
- Program szkoleniowo – wdrożeniowy
- Bieżące działania rozwojowe w ramach indywidualnych coachingów
- System wynagrodzeń powiązany z jakością obsługi klienta
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
mazowieckie
Telefoniczna obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami Realizacja wskaźników satysfakcji wyznaczonych przez managerów Zrozumienie potrzeb klienta i udzielanie merytorycznego wsparcia...
Opublikowano: 2025-06-17
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Wsparcia Klienta
śląskie
Pomoc techniczna oraz wsparcie klientów i partnerów w rozwiązywaniu codziennych problemów. Obsługa telefoniczna, mailowa i online w zakresie rezerwacji, promocji i usług. Prezentowanie...
Opublikowano: 2025-06-17
Carework Plus Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
śląskie
Zakres obowiązków: Obsługa klientów z Niemiec telefonicznie i mailowo. Organizacja pracy opiekunów na terenie Niemiec. Współpraca z zespołami planistów i doradców klienta. Nadzór nad...
Opublikowano: 2025-06-16