Specjalista ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży (Help Desk)
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Twój zakres obowiązków
- Telefoniczne wspieranie Pracowników Poczty Polskiej S.A. i spółek z Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej (GK PP) w realizacji zadań związanych ze sprzedażą produktów i usług Banku
- Analiza zgłaszanych wniosków oraz wsparcie Pracowników GK PP w rozwiązywaniu problemów merytorycznych i sprzedażowych
- Przygotowywanie, we współpracy z odpowiednimi komórkami Banku, odpowiedzi na zgłaszane wnioski i problemy
- Raportowanie przyjmowanych na Help Desk zgłoszeń/wyników zgłoszeń
- Proponowanie rozwiązań/działań usprawniających i optymalizujących realizację zadań
Nasze wymagania
- Umiejętność rozwiązywania problemów poprzez udzielanie instrukcji lub odpowiednie przekierowanie
- współpraca z innymi Pracownikami w celu skutecznego rozwiązania problemu
- umiejętność szybkiego reagowanie i proponowania trafnych rozwiązań
- działanie pod presją czasu
Mile widziane
- doświadczenie w pracy w bankowości
- doświadczenie w obsłudze help desk
To oferujemy
- pracę w instytucji finansowej z przyjaznym środowiskiem pracy
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
- równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym
- pracę hybrydową w naszym biurze w Bydgoszczy
- bogaty pakiet benefitów
O nas
Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.
Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.
Zobacz podobne oferty
ISS Facility Services Sp. z o.o.
Helpdesk Operator
dolnośląskie
Główne obowiązki: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników i udzielanie im wsparcia...
Opublikowano: 2025-08-08
Klient portalu Praca.pl
Operator Helpdesk
dolnośląskie
Procesowanie rezerwacji video konferencji. Obsługa telefoniczna i czatowa użytkowników. Procesowanie e-maili przychodzących. Wsparcie globalne użytkowników systemu. Przygotowywanie raportów...
Opublikowano: 2025-08-03
Concentrix
Elektronikberater mit Deutsch
śląskie
Deine Aufgaben: Du nimmst die Anrufe von deutschsprachigen Kunden entgegen, Leistest Hilfe bei Garantieleistungen, Ersatzteilen und kleineren Defekten, Suchst aus der Ferne nach Lösungen (damit der...
Opublikowano: 2025-07-11