Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z językiem niemieckim

śląskie / Katowice

Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Wsparcie klienta: Odbieranie połączeń i odpowiadanie na maile, pomaganie w rozwiązywaniu problemów technicznych.
  • Rozwiązywanie wyzwań: Wykorzystywanie swoich umiejętności technicznych do szybkiego znajdowania rozwiązań dla klientów.
  • Wprowadzanie danych: Dokładność w wprowadzaniu informacji do systemu, zapewniając płynność procesów.
  • Budowanie relacji: Nawiązywanie trwałych, zaufanych relacji z klientami poprzez profesjonalną komunikację
Wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2+ – będziesz głównym łącznikiem dla naszych klientów mówiących po niemiecku.
  • Otwartość i komunikatywność – Twoje podejście do klientów pomoże im poczuć się komfortowo i zrozumianie.
  • Chęć zdobywania nowej wiedzy i umiejętności – stawiamy na rozwój i chęć nauki.
Mile widziane:
  • Wiedza techniczna – przyda się w rozwiązywaniu codziennych wyzwań, ale nie jest konieczna na początek – wszystkiego Cię nauczymy!
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełen etat, bo chcemy zbudować długofalową współpracę.
    Wynagrodzenie podstawowe 7500 zł brutto – doceniamy Twój czas i zaangażowanie.
  • Praca w systemie zmianowym (10:00 – 19:00) od poniedziałku do piątku, bez pracy w weekendy.
  • Pełnopłatny 5-tygodniowy program szkoleniowy, łączący „naukę przez działanie” z wsparciem dedykowanego mentora.
  • Praca w nowoczesnym biurze w Global Office Park, w samym sercu Katowic.
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna (LuxMed), kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe – bo dbamy o Twoje zdrowie i rozwój.
  • Szybka ścieżka awansów i realne możliwości rozwoju kariery – Twoje osiągnięcia są dla nas ważne, a najlepszym oferujemy możliwość awansu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Customer Support Specialist with German

śląskie
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Customer service specialist in the automotive industry with Italian

śląskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

mazowieckie
Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu, Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów, Pomoc klientom w...
Opublikowano: wczoraj