Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Obsługa klientów - połączenia przychodzące oraz wiadomosci mailowe, rozwiązywanie problemów technicznych
- Wprowadzanie danych do systemu
Wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego min. B2+
- Otwartość w relacjach z klientami
- Umiejętność swobodnej komunikacji
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełen etat
- Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 7500 zł brutto
- Praca pod poniedziałku do piątku w systemie zmianowym (10:00 – 19:00)
- Rzetelne przygotowanie do pracy
- Praca w komfortowym biurzew Katowicach
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie)
- Realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych
Zobacz podobne oferty
ISS Facility Services Sp. z o.o.
Helpdesk Operator
dolnośląskie
Główne obowiązki: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników i udzielanie im wsparcia...
Opublikowano: 2025-01-21
Concentrix
Customer service specialist in the automotive industry with English
śląskie
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM...
Opublikowano: 2024-12-02
Concentrix
Techniczny doradca klienta z językiem niemieckim
śląskie
Obsługa klientów poprzez połączenia telefoniczne i e-maile. Rozwiązywanie problemów technicznych. Wprowadzanie danych do systemu. Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2....
Opublikowano: 2024-11-20