Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Obsługa klientów - połączenia przychodzące oraz wiadomosci mailowe, rozwiązywanie problemów technicznych
- Wprowadzanie danych do systemu
Wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego min. B2+
- Otwartość w relacjach z klientami
- Umiejętność swobodnej komunikacji
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełen etat
- Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 7500 zł brutto
- Praca pod poniedziałku do piątku w systemie zmianowym (10:00 – 19:00)
- Rzetelne przygotowanie do pracy
- Praca w komfortowym biurzew Katowicach
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie)
- Realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych
Zobacz podobne oferty
ISS Facility Services Sp. z o.o.
Helpdesk Operator
dolnośląskie
Główne obowiązki: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników i udzielanie im wsparcia...
Opublikowano: 2025-08-08
Klient portalu Praca.pl
Operator Helpdesk
dolnośląskie
Procesowanie rezerwacji video konferencji. Obsługa telefoniczna i czatowa użytkowników. Procesowanie e-maili przychodzących. Wsparcie globalne użytkowników systemu. Przygotowywanie raportów...
Opublikowano: 2025-08-03
Concentrix
Elektronikberater mit Deutsch
śląskie
Deine Aufgaben: Du nimmst die Anrufe von deutschsprachigen Kunden entgegen, Leistest Hilfe bei Garantieleistungen, Ersatzteilen und kleineren Defekten, Suchst aus der Ferne nach Lösungen (damit der...
Opublikowano: 2025-07-11