Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

lubelskie / Lublin

Concentrix, Corporation (Nasdaq: CNXC) jest wiodącym globalnym dostawcą rozwiązań i technologii w zakresie customer experience (CX), poprawiającym wyniki biznesowe dla najlepszych światowych marek, w tym ponad 100 klientów z listy Fortune Global 500 i ponad 125 klientów z sektora nowych gospodarek. Każdego dnia, w ponad 40 krajach i na 6 kontynentach, nasi pracownicy dostarczają rozwiązania w zakresie customer experience nowej generacji i pomagają firmom lepiej nawiązywać kontakty z klientami. Tworzymy lepsze wyniki biznesowe i wyróżniamy naszych klientów poprzez Strategię + Talent + Technologię. Concentrix świadczy usługi dla klientów w kluczowych branżach: technologia i elektronika użytkowa; handel detaliczny, podróże i e-commerce; bankowość, usługi finansowe i ubezpieczenia; opieka zdrowotna; komunikacja i media; motoryzacja; energetyka i sektor publiczny.

 

Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta
Lublin
Twój zakres obowiązków
  • Obsługa połączeń przychodzących
  • Obsługa Klientów polskojęzycznych
  • Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych
  • Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
  • Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów
  • Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
Wymagania:
  • Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
  • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
  • Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
  • Zainteresowanie nowymi technologiami
  • Znajomość języka polskiego w stopniu zaawansowanym (C1) i angielskiego w stopniu dobrym (B1)
  • Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy
Oferujemy:
  • Elastyczny grafik i umowę zlecenie - praca zmianowa (poniedziałek-sobota)
  • Wolne niektóre soboty w miesiącu, wolne wszystkie niedziele i święta
  • Szkolenie przygotowujące do pracy (w pełni płatne)
  • Wiele wyzwań i ambitnych zadań
  • Ciekawa praca w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Foundever

Customer Service Specialist with Czech

mazowieckie
Your daily tasks: Respond to customer inquiries regarding online orders, general product questions, repairs and post-purchase support; Conduct cross-selling to maximize sales opportunities in...
Opublikowano: dzisiaj
Zakład Usługowo-Handlowy "REM Kępno" Sp. z o.o.

Referent w dziale handlowym

wielkopolskie
Obsługa bieżąca zamówień, w tym zamówień publicznych. Wspomaganie obsługi posprzedażowej. Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientem, codzienna korespondencja mailowa....
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Pracownik wsparcia sprzedaży

mazowieckie
Realizacja zamówień i tworzenie atrakcyjnych ofert handlowych. Profesjonalny kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami. Przygotowywanie personalizowanych wizualizacji z logo naszych klientów....
Opublikowano: dzisiaj