Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta z j. niemieckim

zachodniopomorskie / Szczecin

Ponad 400 entuzjastycznych pracowników z ponad 12 krajów pracuje w naszym szczecińskim oddziale, aby zaoferować naszym Klientom najlepsze produkty i usługi. Jeśli szukasz szansy na rozwój i wykorzystanie Twoich umiejętności, to jest to miejsce dla Ciebie. Planujemy zrobić coś wielkiego i szukamy zmotywowanych i kreatywnych ludzi do działania.

 

Wierzymy w bohaterów dnia codziennego. Tych, którzy mają odwagę podążać za swoją pasją i którzy mają siłę i determinację, by realizować swoje marzenia.

 

Właściciele małych firm znajdują się w centrum naszych działań, dlatego tworzymy skuteczne i łatwe w użyciu rozwiązania finansowe, aby pomóc im w prowadzeniu działalności. Dzięki mentalności założycieli i nastawieniu "team-first" nasze zróżnicowane zespoły w Europie, Ameryce Południowej i Stanach Zjednoczonych współpracują ze sobą, aby właściciele małych firm, z którymi współpracujemy, mogli odnosić sukcesy, robiąc to, co kochają.

 

Poszukujemy energicznych, zorientowanych na klienta profesjonalistów do udziału w projekcie realizowanym dla naszego klienta z możliwością zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin.

Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta z j. niemieckim
Szczecin
Twój zakres obowiązków
  • Obsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatów
  • Obsługa Klientów niemieckojęzycznych
  • Wprowadzanie danych do systemu
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
  • Kontakt z klientami, którzy już korzystają z naszych produktów
  • Rozpoznawanie potrzeb klientów
  • Zaangażowanie w wysoką jakość obsługi
Nasze wymagania
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1)
  • Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
  • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
  • Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
  • Zaangażowanie i motywacja do pracy – wtedy wiele uda nam się wypracować wspólnie!
To oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie - umowę o pracę na pełny etat już od pierwszego dnia współpracy
  • Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy (pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do niedzieli w godzinach 09:00-20:00)
  • Bogaty pakiet benefitów (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
  • Szkolenie przygotowujące do pracy
  • Wiele wyzwań i ambitnych zadań
  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
  • Możliwość pracy zdalnej
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Customer service specialist in the automotive industry with Slovak

śląskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Backoffice Kundensupport Spezialist mit Deutschkenntnissen

zachodniopomorskie
Ihre Aufgaben: Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Тревел консультант с знанием русского языка

śląskie
Общаться с клиентами — по телефону, в чате и по электронной почте. Вы будете помогать им на каждом этапе —...
Opublikowano: wczoraj