Specjalista ds. szkoleń
Miejsce pracy: Łódź
Twój zakres obowiązków:
- budowanie i prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników call center w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, umiejętności komunikacyjnych, procedur operacyjnych, produktów i systemów
- opracowanie i realizacja wewnętrznych planów szkoleniowych
- analiza potrzeb szkoleniowych, szkoleń i warsztatów o zróżnicowanej tematyce dla pracowników zajmujących się obsługą klienta banku przez telefon, chat, mail
- prowadzenie warsztatów sprzedażowych z np. technik sprzedaży, negocjacji, budowania argumentów oraz zbijania obiekcji
- tworzenie bazy wiedzy, prezentacji i innych materiałów będących nośnikami wiedzy dla pracowników
- monitorowanie postępów pracowników i dostosowywanie działań trenerskich
- indywidualne doradztwo i coaching dla pracowników w celu rozwijania ich umiejętności i maksymalizowania wyników
- analiza wyników pracy call center i identyfikacja obszarów wymagających doskonalenia
Nasze wymagania:
- doświadczenie zawodowe w kanale Call Center – trener, specjalista, doradca ( mile widziane)
- umiejętność opowiadania o nowych narzędziach i metodach rozwoju pracownika
- umiejętność przekazywania wiedzy
- umiejętność analitycznego myślenia i przekładania wskaźników na programy i narzędzia szkoleniowe
- odporność na stres i dynamikę pracy w szybko zmieniających się otoczeniu
- znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point)
- komunikatywność, pozytywne nastawienie, proaktywność
Zobacz podobne oferty
GOMEZ
Specjalista ds. Procesów i Szkoleń
wielkopolskie
Zakres obowiązków: Analiza i optymalizacja procesów w salonach stacjonarnych GOMEZ i magazynach logistycznych; Przygotowywanie schematów i instrukcji działania oraz wdrażanie ich w...
Opublikowano: 2025-04-23
GRUPA PZU
Trener
wielkopolskie
Podnoszenie jakości obsługi klienta w Pionie Obsługi Szkód, Świadczeń i Kanałów Zdalnych Przygotowywanie i realizacja szkoleń wdrożeniowych i specjalistycznych Zbieranie potrzeb...
Opublikowano: 2024-05-08
Pekao Direct Sp. z o.o.
Specjalista ds. szkoleń
małopolskie
Twój zakres obowiązków: budowanie i prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników call center w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, umiejętności komunikacyjnych, procedur operacyjnych,...
Opublikowano: 2023-10-20