Specjalista ds. sprzedaży szkoleń
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
- sprzedaż produktów szkoleniowych z obszaru twardego, miękkiego oraz specjalistycznego,
- przygotowywanie ofert szkoleniowych,
- współpraca z bieżącymi i nawiązywanie współpracy z nowymi wykładowcami,
- planowanie i kontrola procesu sprzedaży oraz realizacja założonych budżetów,
- nadzór nad realizacją szkoleń w formie stacjonarnej i/lub online,
- prace administracyjne działu (potwierdzenia, fakturowania, itp.),
- nawiązywanie relacji z nowymi Klientami oraz utrzymywanie stałego i bezpośredniego kontaktu z istniejącymi kontrahentami,
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- mile widziane doświadczenie w organizacji lub sprzedaży szkoleń w spółce z branży edukacyjnej,
- specjalizacja w obsłudze podmiotów gospodarczych z rynku komercyjnego,
- znajomość pakietu office
Oferujemy:
- możliwość rozwoju osobistego i zawodowego, w ramach rosnącej spółki szkoleniowej z ciekawym portfolio Klientów,
- pracę w wymiarze pełnego etatu (umowa o pracę, B2B),
- wynagrodzenie zasadnicze wraz z premią za wyniki i realizację zadań,
- udział w szkoleniach z zakresu umiejętności twardych i miękkich,
- pracę zapewniającą życiowy balans, jak i rozwój zawodowy,
- komfortowe środowisko pracy.
Zobacz podobne oferty
WBS Sp. z o.o.
Sales Manager (industrial parts)
Location: Hungary Job Description / Responsibilities: Active acquiring new MRO (Maitenance, Repair and Operations) and OEM customers in Hungary (manufacturing companies: sales of bearings, gears,...
Opublikowano: dzisiaj
Orange Polska
Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange
podlaskie
Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe. Programy rozwojowe. Rekrutacje wewnętrzne. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i...
Opublikowano: dzisiaj
Orange Polska
Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange
warmińsko-mazurskie
Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe. Programy rozwojowe. Rekrutacje wewnętrzne. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i...
Opublikowano: dzisiaj