Jesteśmy zespołem ekspertów sprzedaży usług i rozwiązań wiodącego operatora telekomunikacyjnego – Orange Polska. Do naszego dynamicznego kanału dystrybucji, zapraszamy osoby, które chciałyby realizować swoje ambicje współpracując z klientami biznesowymi. Jeśli chcesz rozwijać swój biznes i swoich klientów – dołącz do nas!
Specjalista ds. Sprzedaży Rozwiązań Telekomunikacyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Do Twoich zadań będzie należeć:
- Doradzanie w telekomunikacji i ICT.
- Negocjacje, sprzedaż, tworzenie ofert.
- Pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych.
- Śledzenie trendów rynkowych.
- Opieka nad przydzielonymi klientami.
Rozkład pracy:
- 60% czasu na zdobywanie klientów, 40% dla stale współpracujących.
- 50% sprzedaż, 40% tworzenie ofert, 10% raportowanie.
Oczekiwania:
- Doświadczenie w sprzedaży.
- Motywacja do wyzwań sprzedażowych.
- Otwartość na naukę.
- Umiejętność relacji z klientami.
- Prawo jazdy B.
Oferujemy:
- Pakiet startowy i wsparcie finansowe.
- Program adaptacyjny, szkolenia, wsparcie trenera.
- Atrakcyjne premie za wyniki.
- Pomoc menedżera, stabilna praca (umowa B2B).
- Elastyczny grafik.
- Dostęp do bazy klientów.
- Konkursy sprzedażowe.
Rekrutacja:
- Szybki feedback.
- Kontakt z wybranymi osobami w 3 dni.
- Decyzje po spotkaniu w ciągu tygodnia.
Zobacz podobne oferty
P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A.
Pracownik Obsługi Klienta w Dziale Handlowym
dolnośląskie
Twój zakres obowiązków: obsługa klientów biznesowych i indywidualnych, nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami, ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,...
Opublikowano: dzisiaj
English Language Centre "First Decision"
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
mazowieckie
ZADANIA Telefoniczne i online interakcje z klientami Zarządzanie korespondencją Dostosowywanie oferty edukacyjnej do potrzeb klientów Prowadzenie i zamykanie rozmów sprzedażowych Udział w...
Opublikowano: dzisiaj
TUiR Allianz Polska S.A.
Przedstawiciel / Przedstawicielka ds. Sprzedaży ubezpieczeń majątkowych
zachodniopomorskie
Twój zakres obowiązków Nawiązywanie i rozwijanie relacji z klientami, opierając się na zaufaniu i wartościach Allianz Rozpoznawanie potrzeb klientów i przygotowywanie spersonalizowanych ofert...
Opublikowano: dzisiaj