Specjalista ds. sprzedaży i promocji

śląskie / Tychy

Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Specjalista ds. sprzedaży i promocji
Miejsce pracy: Tychy
Numer: StPr/24/2180
OBOWIĄZKI:
analiza rynku pod kątem innowacyjnych firm i podmiotów; pozyskiwanie partnerów biznesowych; analiza działań medialnych Partnera i możliwości promocji; przeprowadzanie rozmów telefonicznych, spotkań wideo lub spotkań stacjonarnych z Partnerami; rejestrowanie informacji w systemie CRM; raportowanie do przełożonego.*praca w systemie 1-zmianowym w godz.: 08:00-16:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Dobra komunikacja werbalna
Uprawnienia: obsługa internetu
Uprawnienia: obsługa komputera
Uprawnienia: Obsługa pakietu MS Office


Wymagania inne:

wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe w sprzedaży B2B i/lub obsłudze klienta; umiejętności: obsługa komputera, znajomość pakietu Office, umiejętność skutecznego komunikowania się, orientacja na klienta, zdolności do samodzielnego realizowania uzgodnionych celów, umiejętność wyszukiwania informacji w Internecie.

Miejsce pracy:

Tychy


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Poczta Polska S.A.

Płatne praktyki w dziale zarządzania sprzedażą produktów logistycznych

mazowieckie
Zapraszamy studentów lub absolwentów, którzy chcą wziąć udział w Pocztowej Akademii Kariery i dowiedzieć się jak wygląda praca u jednego z największych pracodawców w Polsce. Miejsce...
Opublikowano: dzisiaj
NORMA Shantui Polska

Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Maszyn Budowlanych

mazowieckie
Sprzedaż maszyn budowlanych, Wyjaśnianie szczegółów technicznych na linii producent-klient, Samodzielne sporządzanie ofert oraz realizacja kontraktów przy stałym kontakcie z producentem,...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Wsparcia Klienta i Sprzedaży B2B

śląskie
Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami krajowymi i zagranicznymi Koordynacja komunikacji między klientem a działami wewnętrznymi Tworzenie ofert handlowych i kalkulacji cenowych Monitorowanie...
Opublikowano: dzisiaj