Ogłoszenie numer: 9917869, z dnia 2025-06-06
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi zamówień części zamiennych
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Przygotowywanie ofert na części zamienne.
- Kompleksowa obsługa zamówień serwisowych.
- Sprzedaż części zamiennych oraz usług serwisowych.
- Wystawianie faktur i zarządzanie dokumentacją sprzedaży.
- Efektywne zarządzanie realizacją zamówień.
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie techniczne.
- Biegła znajomość języka niemieckiego lub angielskiego.
- Dobra znajomość pakietu Office.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
Oferujemy
- Umowa o pracę na stabilnych warunkach.
- Możliwość uczestnictwa w szkoleniach serwisowych i produktowych.
- Dofinansowanie do nauki języków obcych.
- Prywatną opiekę medyczną po dwóch latach pracy.
- Dopłata do karty Multisport po roku pracy.
- Pełne wsparcie kierownictwa.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o.
Młodszy Specjalista ds. Realizacji Zamówień
mazowieckie
Główne zadania: realizacja zamówień klientów, wystawiane dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów, ścisła współpraca z innymi działami m.in. działem...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Młodszy Specjalista ds. Zamówień
mazowieckie
Realizacja zamówień klientów Wystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV) Współorganizacja transportów Ścisła współpraca z działem handlowym, planowania produkcji i magazynem Budowanie...
Opublikowano: 2025-06-01
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Realizacji Zamówień
mazowieckie
Koordynacja działań posprzedażowych jak przyspieszenie i kontrola zamówień. Logistyka i zarządzanie roszczeniami w projektach, zapewnienie zgodności z czasem, kosztami i jakością. Stały...
Opublikowano: 2025-05-31