Ogłoszenie numer: 10197563, z dnia 2025-09-06
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi zamówień części zamiennych
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Przygotowywanie ofert na części zamienne.
- Kompleksowa obsługa zamówień serwisowych.
- Sprzedaż części zamiennych oraz usług serwisowych.
- Wystawianie faktur i zarządzanie dokumentacją sprzedaży.
- Efektywne zarządzanie realizacją zamówień.
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie techniczne.
- Biegła znajomość języka niemieckiego lub angielskiego.
- Dobra znajomość pakietu Office.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
Oferujemy
- Umowa o pracę na stabilnych warunkach.
- Możliwość uczestnictwa w szkoleniach serwisowych i produktowych.
- Dofinansowanie do nauki języków obcych.
- Prywatną opiekę medyczną po dwóch latach pracy.
- Dopłata do karty Multisport po roku pracy.
- Pełne wsparcie kierownictwa.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
CETEL SERWIS Sp. z o.o.
Doradca techniczno - handlowy branża WOD-KAN-GAZ
wielkopolskie
Zadania: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na podstawie ustalonych celów sprzedażowych; Zbieranie informacji o potrzebach klientów i proponowanie odpowiednich rozwiązań technicznych;...
Opublikowano: wczoraj
TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Doradca techniczny
małopolskie
Doradztwo w zakresie oferowanych produktów Pomoc w doborze i konfiguracji urządzeń Możliwość prowadzenia szkoleń produktowych dla klientów firmy Wykształcenie średnie techniczne Prawo jazdy...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Doradca techniczno - handlowy
mazowieckie
Pozyskiwanie zamówień, obsługa projektów sprzedaży zbiorników. Poszukiwanie nowych klientów i projektów. Przygotowanie kalkulacji, ofert handlowych. Budowanie i utrzymywanie stałych relacji...
Opublikowano: 2025-09-05