Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków:
- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
- Rozwijanie bazy klientów o potrzebach transportowych
- Praca w systemie CRM według ustalonego procesu,
- Praca na giełdach transportowych (doświadczenie nie jest wymagane - oferujemy kompleksowe szkolenie).
Nasze wymagania
- Doświadczenie w sprzedaży lub telefonicznej obsłudze klienta
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1/B2),
- Nastawienie na realizację celów sprzedażowych
Oferujemy:
- Umowa o pracę lub umowa B2B
- Pracę w systemie jednozmianowym
- Karta Multisport
- Opieka medyczna
- ubezpieczenia grupowe
- Wyjazdy i imprezy integracyjne
- Owocowe wtorki
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Brak ubioru
- Program poleceń pracowniczych
- Inicjatywy charytatywne
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Telespredaży
łódzkie
Zapewnienie jakości obsługi klientów i budowanie pozytywnych relacji. Wykonywanie połączeń wychodzących do klientów w ramach projektów. Promowanie i sprzedaż usług partnerskich...
Opublikowano: 2025-06-18
ElectroTile Sp. z o.o.
Konsultant ds. sprzedaży telefonicznej
mazowieckie
Zakres obowiązków: umawianie spotkań B2B i B2C dla Doradców telefoniczna sprzedaż produktów z portfolio firmy (dachy solarne, ogrodzenia, pergole) przeprowadzanie spotkań online z Klientami...
Opublikowano: 2025-06-16
LIBRUS
Specjalista ds. sprzedaży reklamy online
śląskie
Zadania: Telefoniczna sprzedaż powierzchni reklamowych i kampanii online na portalach Librus Tworzenie i prezentowanie ofert handlowych Budowanie relacji z klientami korporacyjnymi i agencjami...
Opublikowano: 2025-06-15