Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta

małopolskie / Kraków

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków:
  • Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
  • Rozwijanie bazy klientów o potrzebach transportowych
  • Praca w systemie CRM według ustalonego procesu,
  • Praca na giełdach transportowych (doświadczenie nie jest wymagane - oferujemy kompleksowe szkolenie).
Nasze wymagania
  • Doświadczenie w sprzedaży lub telefonicznej obsłudze klienta
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1/B2),
  • Nastawienie na realizację celów sprzedażowych
Oferujemy:
  • Umowa o pracę lub umowa B2B
  • Pracę w systemie jednozmianowym
  • Karta Multisport 
  • Opieka medyczna 
  • ubezpieczenia grupowe 
  • Wyjazdy i imprezy integracyjne 
  • Owocowe wtorki 
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Brak ubioru
  • Program poleceń pracowniczych
  • Inicjatywy charytatywne
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. Telespredaży

łódzkie
Zapewnienie jakości obsługi klientów i budowanie pozytywnych relacji. Wykonywanie połączeń wychodzących do klientów w ramach projektów. Promowanie i sprzedaż usług partnerskich...
Opublikowano: 2025-06-18
ElectroTile Sp. z o.o.

Konsultant ds. sprzedaży telefonicznej

mazowieckie
Zakres obowiązków: umawianie spotkań B2B i B2C dla Doradców telefoniczna sprzedaż produktów z portfolio firmy (dachy solarne, ogrodzenia, pergole) przeprowadzanie spotkań online z Klientami...
Opublikowano: 2025-06-16
LIBRUS

Specjalista ds. sprzedaży reklamy online

śląskie
Zadania: Telefoniczna sprzedaż powierzchni reklamowych i kampanii online na portalach Librus Tworzenie i prezentowanie ofert handlowych Budowanie relacji z klientami korporacyjnymi i agencjami...
Opublikowano: 2025-06-15