Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków:
- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
- Rozwijanie bazy klientów o potrzebach transportowych
- Praca w systemie CRM według ustalonego procesu,
- Praca na giełdach transportowych (doświadczenie nie jest wymagane - oferujemy kompleksowe szkolenie).
Nasze wymagania
- Doświadczenie w sprzedaży lub telefonicznej obsłudze klienta
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1/B2),
- Nastawienie na realizację celów sprzedażowych
Oferujemy:
- Umowa o pracę lub umowa B2B
- Pracę w systemie jednozmianowym
- Karta Multisport
- Opieka medyczna
- ubezpieczenia grupowe
- Wyjazdy i imprezy integracyjne
- Owocowe wtorki
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Brak ubioru
- Program poleceń pracowniczych
- Inicjatywy charytatywne
Zobacz podobne oferty
GreenMax Sp. z o.o.
Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej i Marketingu
mazowieckie
Twój zakres obowiązków Telefoniczna obsługa ruchu – inbound oraz outbound w ramach prowadzonych kampanii. Prowadzenie kampanii sprzedażowych. Budowanie relacji z klientami i dbanie o wizerunek...
Opublikowano: 2025-02-04
BCM
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej
śląskie
czatowa, mailowa i telefoniczna obsługa Klientów sklepu internetowego; utrzymywanie stałych relacji z Klientem; przyjmowanie faktur zakupu i wystawianie faktur sprzedaży; kompletacja zamówień;...
Opublikowano: 2025-01-31
Praca.pl
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży E-commerce
śląskie
Zakres obowiązków: Obsługa klienta (czat, mail, telefon) Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami Przygotowanie i realizacja zamówień oraz faktur Monitorowanie płatności...
Opublikowano: 2025-01-30