Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
- Doradztwo i sprzedaż produktów premium (drzwi, schody, podłogi dębowe).
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz ich aktywne pozyskiwanie.
- Tworzenie ofert handlowych i umów.
- Współpraca z architektami oraz projektantami; koordynowanie zamówień i prac montażowych.
Wymagania:
- Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta w branży budowlanej.
- Samodzielność w procesie handlowym, zaangażowanie oraz motywacja.
- Efektywne zarządzanie czasem.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Oferujemy:
- Konkurencyjne wynagrodzenie plus system premiowy bez limitu.
- Dofinansowanie do pakietów sportowych i medycznych.
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Możliwości rozwoju zawodowego i awansu.
- Wsparcie merytoryczne od doświadczonych managerów.
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Zambrowie
Doradca klienta
podlaskie
-analizowanie potrzeb klienta-przygotowanie ofert handlowych-prezentacja ofert i doradzanie klientom Wymagania inne:
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Doradca klienta
dolnośląskie
Analiza potrzeb klienta, analiza i wyszukiwanie dostępnych alternatyw, przygotowanie produktów lub usług, rozpatrzenie przygotowanej oferty, prowadzenie dokumentacjizwiązanej z ofertami Wymagania...
Opublikowano: wczoraj
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Doradca ds. obsługi klienta z językiem francuskim
małopolskie
Uczestnictwo w kompleksowym szkoleniu wdrożeniowym do pracy w projekcie Swisscom, przygotowującym do wspierania klienta francusko i anglojęzycznego za pomocą telefonu, udzielania wsparcia...
Opublikowano: wczoraj