Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

śląskie / Katowice

smartmoto.pl jest dynamicznie rozwijającym się sklepem internetowym oferującym setki produktów wyposażenia motoryzacyjnego i akcesoriów.
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Katowice
Twój zakres obowiązków:
  • Telefoniczna oraz mailowa obsługa zapytań klientów
  • Zarządzanie komunikacją z klientem za pomocą serwisu allegro: centrum wiadomości, dyskusje
  • Informowanie klientów o procesie realizacji zamówień i udzielanie informacji na ich temat
  • Obsługiwanie programu do zamówień oraz panelu sklepu internetowego w zakresie sprzedanych towarów
  • Przyjmowanie zamówień telefonicznych
  • Sprzedaż produktów w sklepie stacjonarnym
  • Dbanie o ekspozycję sklepu internetowego
  • Dbanie o jakość opinii widocznych w internecie: allegro, ceneo, google
  • Zarządzanie procesem reklamacji, wysyłanie reklamacji na serwis i udzielanie odpowiedzi klientom.
  • Przestrzeganie standardów obsługi klienta
Nasze wymagania:
  • Minimum roczne doświadczenie na stanowisku konsultanta, doradcy klienta lub sprzedawcy
  • Swoboda prowadzenia rozmowy z klientem
  • Umiejętność rozwiązywania sytuacji trudnych z klientem
  • Znajomość zasad obsługi klienta
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Wysoka kultura osobista
Mile widziane:
  • Mile widziana znajomość serwisu allegro
To oferujemy:
  • Umowę o pracę
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Pracę w młodym i dynamicznym zespole
  • Premia za osiągane wyniki
  • Możliwość awansu zawodowego
  • Darmowa kawa bez limitu
  • Wynagrodzenie zawsze na czas
  • Atrakcyjne godziny pracy pn-pt 8.00-16.00
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez DP GRAND S.C. Adrian Dziedzic, Łukasz Paryż z siedzibą w Katowicach, w celu realizacji procesu rekrutacji.”

Jeżeli kandydat chce, żeby podane przez niego dane zostały wykorzystane w przyszłych rekrutacjach powinien w swoim CV zawrzeć następującą klauzulę zgody:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez DP GRAND S.C. Adrian Dziedzic, Łukasz Paryż z siedzibą w Katowicach, również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych”.

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy „Administratorem danych osobowych podanych w dokumentach aplikacyjnych, jest DP GRAND S.C. Adrian Dziedzic, Łukasz Paryż, Al. Walentego Roździeńskiego 188A, 40-203 Katowice. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 lit. c RODO oraz art. 22¹ § 1 Kodeksu pracy, a jeżeli zastaną przez kandydata wyrażone zgody na przetwarzania danych osobowych innych niż określone w art. 22¹ § 1 Kodeksu pracy, to dane te będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji i zostaną usunięte po jego zakończeniu. Jeżeli kandydat wyrazi zgodę na przetwarzanie danych w celach przyszłych rekrutacji, jego dane będą przetwarzane przez okres 1 roku. Udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, kandydat może w każdej chwili wycofać, wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Kandydat ma prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z przepisami prawa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji”.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Polskie Koleje Państwowe S.A.

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Obsługi Klienta

mazowieckie
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Rozpatrywanie wystąpień klientów zgodnie z wewnętrznymi procedurami PKP S.A., Monitoring standardów i poziomu dostosowania obiektów do...
Opublikowano: dzisiaj
Elis Textile Service Sp. z o.o.

Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

dolnośląskie
Twoje zadania Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Rozkładanie odzieży na półkach pracowników, Przyjmowanie reklamacji i nadzór nad ich...
Opublikowano: dzisiaj
Elis Textile Service Sp. z o.o.

Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

śląskie
Twoje zadania Dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach u klienta, Sortowanie odzieży brudnej i przygotowanie jej do transportu, Wykonywanie czynności serwisowych związanych z...
Opublikowano: dzisiaj