Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A
ZADANIA
  • Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory,
  • Zarządzanie korespondencją,
  • Dostosowywanie oferty edukacyjnej do potrzeb klientów,
  • Prowadzenie i zamykanie rozmów sprzedażowych,
  • Udział w promocjach i realizacja celów sprzedażowych,
  • Przygotowywanie raportów, zarządzanie płatnościami i preferencjami w CRM,
  • Obsługa pakietu MS Office,
  • Wsparcie w organizacji eventów,
  • Dbanie o zaopatrzenie biurowe.
WYMAGANIA
  • Min. 1 rok doświadczenia w sprzedaży lub w call center,
  • Umiejętności negocjacyjne, skuteczność w przekonywaniu,
  • Umiejętności komunikacyjne, gotowość do pracy stacjonarnej,
  • Praca w systemie zmianowym – do 12 godzin dziennie, w jednym z grafików: poniedziałek–środa–piątek lub wtorek–czwartek–sobota,
  • Motywacja do osiągania celów,
  • Znajomość języka polskiego ma poziomie ojczystym, podstawy języka ukraińskiego,
  • Znajomość CRM i MS Office.
OFERUJEMY
  • Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa plus prowizje,
  • Dostarczanie leadów sprzedażowych, brak dodatkowych obciążeń,
  • Szkolenia, wsparcie zespołu,
  • Praca w nowoczesnym środowisku, przyjazna atmosfera,
  • Darmowy kurs języka angielskiego, elastyczność czasu pracy.
  • Praca w środowisku przyjaznym kobietom.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

English Language Centre "First Decision"

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

mazowieckie
Opis stanowiska Obsługa klientów oraz komunikacja za pomocą komunikatorów i mediów społecznościowych, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (mailowej i tradycyjnej), Dobór...
Opublikowano: wczoraj
English Language Centre "First Decision"

Konsultant ds. Obsługi Klienta

mazowieckie
ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją. Dostosowanie produktów do wymagań klientów. Prowadzenie negocjacji i...
Opublikowano: wczoraj
Carework Plus Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

śląskie
Zakres obowiązków: Obsługa klientów z Niemiec telefonicznie i mailowo. Organizacja pracy opiekunów na terenie Niemiec. Współpraca z zespołami planistów i doradców klienta. Nadzór nad...
Opublikowano: 2025-08-08