Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta
Miejsce pracy: Czeladź
Numer: StPr/25/0866
OBOWIĄZKI:
Szkolenie BHP, ppoż, szkolenie stanowiskowe. Zapoznanie się ze specyfiką asortymentu. Kontakt telefoniczny oraz spotkania osobiste z klientami. Praca w biurze z wykorzystaniem podstawowych narzędzi pracy. Uczestnictwo w opracowaniu strategii sprzedaży. praca z Word i excel. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami. Opieka posprzedażowa, ofertowanie. Obsługa zapytań, reklamacji. Zaznajomienie się z programem GESTOR GT zarządzanie relacjami. Zaznajomienie się z programem SUBIEKT GT fakturowanie.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera
Uprawnienia: komunikatywność
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Czeladź
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
2 755,10 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Zobacz podobne oferty
Artificial Modelling
Sales Psychologist (Cold Calling Pro)
dolnośląskie
What will you actually do? Use our internal CRM system and dial from our web-based work phones (your computer is your command center). Call from our pre-vetted database—no need to hunt for leads....
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Specjalista ds. sprzedaży - staż
śląskie
- obsługa klienta;- przygotowywanie ofert;- wycena produktów;- podpisywanie umów z klientami.Wykształcenie średnie. Wymagania inne:
Opublikowano: dzisiaj
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.
Menedżer ds. rozwoju sprzedaży B2C
wielkopolskie
Zakres obowiązków: Współzarządzanie cyklem sprzedaży w szkolnictwie wyższym (13 Uczelni z Grupy Merito). Zwiększanie efektywności sprzedażowej poprzez analizę wyników sprzedażowych,...
Opublikowano: dzisiaj