Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim
Miejsce pracy: Gdańsk
Zadania:
- Obsługa połączeń przychodzących
- Aktywna sprzedaż usług klienta
- Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów
- Wprowadzanie danych do systemu
Wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. C1)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu
- Szeroko rozwinięte umiejętności sprzedażowe
- Otwartość w relacjach z klientami, również w aspekcie aktywnej sprzedaży
- Umiejętność swobodnej komunikacji przez e-mail / czat / telefon
- Zadaniowe podejście do problemów i rozwiązywania ich
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełen etat lub umowa zlecenie na min.120h
- Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 7000 zł brutto lub stawka godzinowa 45 zł/h brutto (na umowie zlecenie) + bonus + prowizja
- Praca od poniedziałku do piątku (7:00 – 20:00) w systemie zmianowym oraz w niektóre soboty (10:00 – 18:00)
- Rzetelne przygotowanie do pracy
- Praca w domu nawet od 1 dnia pracy – zapewnimy Ci niezbędny do pracy sprzęt lub w komfortowym biurze w centrum Lublina
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie)
- Program Talent Development (realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych)
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer advisor with Danish for TV streaming provider
mazowieckie
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
śląskie
Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe Obsługa połączeń przychodzących i...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Support Specialist with Swedish in the retail industry
zachodniopomorskie
Deliver written customer support via email for the Swedish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and...
Opublikowano: dzisiaj