Specjalista ds. satysfakcji gości
Miejsce pracy: Kraków
Twoja misja
Zwiększenie zadowolenia gości. Interakcja i komunikacja z gośćmi w hotelu. Budowanie, wraz z pozostałymi członkami zespołu hotelowego, odczuwalnej dla gości atmosfery zadowolenia i wygody. Współzarządzanie e-reputacją hotelu. Współkreowanie obecności hoteli w mediach społecznościowych.
Co chcielibyśmy, abyś wniósł/ wniosła do zespołu
- Masz doświadczenie w obsłudze klienta / gościa
- Lubisz kontakt z ludźmi, wiesz jak nawiązywać i podtrzymywać relacje
- Jesteś aktywnym użytkownikiem mediów społecznościowych i wiesz jak efektywnie z nich korzystać
- Jesteś kreatywny/a i potrafisz znajdować niestandardowe, spersonalizowane rozwiązania
- Znasz język polski i angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- Potrafisz bardzo dobrze zorganizować własną pracę
- Chcesz się rozwijać
Jak o ciebie zadbamy
- Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty
- Otrzymasz pakiet benefitów jak zniżki dla pracowników w hotelach sieci Accor na całym świecie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport
Zobacz podobne oferty
Auto Fus Group sp. J.
Specjalista ds. relacji z klientami marek luksusowych
mazowieckie
Opis stanowiska budowanie trwałego kontaktu oraz utrzymywanie relacji z Klientami marek luksusowych, analiza zapotrzebowania Klientów, organizacja eventów dla Klientów, ścisła współpraca z...
Opublikowano: 2025-04-18
Medicover Sp. z o.o.
Specjalista / Specjalistka ds. Rozwoju Relacji z Klientem
mazowieckie
Poszukujemy Ciebie, jeśli: Posiadasz doświadczenie we współpracy z klientem biznesowym Z łatwością nawiązujesz nowe kontakty i potrafisz budować długofalowe relacje Jesteś osobą...
Opublikowano: 2025-03-17
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego
mazowieckie
Obsługa klientów korporacyjnych od zawarcia umowy do pełnej implementacji platformy. Ciągłe wsparcie i doradztwo dla klientów. Współpraca z działami HR klientów w zakresie integracji...
Opublikowano: 2025-03-12