Specjalista ds. rozwoju relacji z klientami

małopolskie / Kraków

Ogłoszenie numer: 7887051, z dnia 2023-02-01

Obecnie poszukujemy na stanowisko:

Specjalista ds. rozwoju relacji z klientami

Miejsce pracy: Kraków

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczny kontakt ze stałymi i potencjalnymi klientami firmy (B2B) – do Twoich zadań będzie należał codzienny kontakt telefoniczny z klientami w celu oferowania usług świadczonych przez TQMsoft
  • Realizacja przekazanych celów ilościowych i sprzedażowych (miesiąc, kwartał, rok),
  • Przygotowywanie dziennych raportów z wykonanej pracy,
  • Ścisła współpraca przede wszystkim z Działem Szkoleń oraz z innymi działami firmy
  • Rejestrowanie działa w systemie typu CRM

Wymagania

  • Min 2 letnie doświadczenie w kontakcie telefonicznym z Klientem B2B
  • Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami
  • Wykształcenie min. średnie
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i kultura osobista,
  • Systematyczność i konsekwencja w pracy,
  • Umiejętność pracy zarówno samodzielniej jak i w Zespole
  • Realizacja powierzonych celów,
  • Współpraca z działami obsługi klienta i projektów
  • Umiejętność aktywnego słuchania i wyciągania wniosków

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B

  • Dostęp do koniecznych narzędzi pracy – system CRM, Telefon, komputer, wygodne biurko

  • Wdrożenie i szkolenia z zakresu powierzonej pracy oraz stałe wsparcie przełożonych i Zespołu

  • Pracę w przyjaznym i pomocnym Zespole

  • Miłą i kameralną atmosferę - nie jesteśmy korporacją

  • Rozpoznawalną markę

  • Możliwość rozwoju w strukturach TQMsoft

  • Stały dostęp do różnych słodkości :)

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Asystent / Asystentka ds. Obsługi Klienta i Rezerwacji w Branży Turystycznej

śląskie
Do głównych obowiązków należeć będzie: techniczne wsparcie dla infolinii call center, obsługa mailowa dotycząca zamówień internetowych, zarządzanie rezerwacjami, współpraca z różnymi...
Opublikowano: wczoraj
ManpowerGroup

Pracownik telefonicznej obsługi klienta (również z orzeczeniem)

śląskie
Miejsce pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności. Zadania: Obsługa klienta (klienci indywidualni i biznesowi) w ramach połączeń przychodzących – telefon i czat...
Opublikowano: 2025-04-17
Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta

śląskie
Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie od średniego; praca przy monitorze powyżej 4h;...
Opublikowano: 2025-04-17