Ogłoszenie numer: 7887051, z dnia 2023-02-01
Obecnie poszukujemy na stanowisko:
Specjalista ds. rozwoju relacji z klientami
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- Telefoniczny kontakt ze stałymi i potencjalnymi klientami firmy (B2B) – do Twoich zadań będzie należał codzienny kontakt telefoniczny z klientami w celu oferowania usług świadczonych przez TQMsoft
- Realizacja przekazanych celów ilościowych i sprzedażowych (miesiąc, kwartał, rok),
- Przygotowywanie dziennych raportów z wykonanej pracy,
- Ścisła współpraca przede wszystkim z Działem Szkoleń oraz z innymi działami firmy
- Rejestrowanie działa w systemie typu CRM
Wymagania
- Min 2 letnie doświadczenie w kontakcie telefonicznym z Klientem B2B
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami
- Wykształcenie min. średnie
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i kultura osobista,
- Systematyczność i konsekwencja w pracy,
- Umiejętność pracy zarówno samodzielniej jak i w Zespole
- Realizacja powierzonych celów,
- Współpraca z działami obsługi klienta i projektów
- Umiejętność aktywnego słuchania i wyciągania wniosków
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B
Dostęp do koniecznych narzędzi pracy – system CRM, Telefon, komputer, wygodne biurko
Wdrożenie i szkolenia z zakresu powierzonej pracy oraz stałe wsparcie przełożonych i Zespołu
Pracę w przyjaznym i pomocnym Zespole
Miłą i kameralną atmosferę - nie jesteśmy korporacją
Rozpoznawalną markę
Możliwość rozwoju w strukturach TQMsoft
Stały dostęp do różnych słodkości :)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Coral Travel Poland Sp. z o.o.
Asystent / Asystentka ds. Obsługi Klienta i Rezerwacji w Branży Turystycznej
śląskie
Do głównych obowiązków należeć będzie: techniczne wsparcie dla infolinii call center, obsługa mailowa dotycząca zamówień internetowych, zarządzanie rezerwacjami, współpraca z różnymi...
Opublikowano: wczoraj
ManpowerGroup
Pracownik telefonicznej obsługi klienta (również z orzeczeniem)
śląskie
Miejsce pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności. Zadania: Obsługa klienta (klienci indywidualni i biznesowi) w ramach połączeń przychodzących – telefon i czat...
Opublikowano: 2025-04-17
Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
śląskie
Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie od średniego; praca przy monitorze powyżej 4h;...
Opublikowano: 2025-04-17