Specjalista ds. Rozwoju Biznesu z językiem hebrajskim i angielskim

małopolskie / Kraków

Specjalista ds. Rozwoju Biznesu z językiem hebrajskim i angielskim
Kraków
Nr ref.: 041X8
Twoje zadania:
  • Negocjowanie i finalizowanie sprzedaży, odpowiadanie na potrzeby klientów
  • Budowanie i rozwijanie portfela klientów biznesowych
  • Identyfikacja nowych możliwości sprzedażowych oraz realizacja celów
  • Współpraca z firmami oraz decydentami na różnych szczeblach organizacji
  • Monitorowanie trendów w branży technologicznej
Nasze wymagania:
  • Doświadczenie w pozyskiwaniu klientów, rozwoju kont i zamykaniu transakcji oraz roczne doświadczenie w sprzedaży.
  • Umiejętność budowy relacji i komunikacji z osobami decyzyjnymi.
  • Podstawowa znajomość oprogramowania chmurowego.
  • Komunikatywna znajomość języka hebrajskiego i angielskiego.
  • Gotowość do przeprowadzki do Krakowa (lub zamieszkania w jego okolicy).
Co oferujemy?
  • Wynagrodzenie podstawowe: 11 000 PLN brutto + dodatkowe premie
  • Pakiet relokacyjny w wysokości 2 000 PLN netto
  • Prywatna opieka medyczna (w tym stomatologia i refundacja okularów)
  • Karta Multisport i elastyczne godziny pracy
  • Możliwość dofinansowania kursów językowych i szkoleń sprzedażowych
  • Dodatkowe dni urlopu
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Foundever

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

mazowieckie
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla...
Opublikowano: dzisiaj
Nowy Styl

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

podkarpackie
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niderlandzkim

śląskie
Efektywna komunikacja z klientami poprzez telefon, czat oraz email, obsługując zarówno zgłoszenia przychodzące, jak i wychodzące. Zapewnienie wyjątkowej obsługi, zawsze z proaktywnym,...
Opublikowano: dzisiaj