Ogłoszenie numer: 9756652, z dnia 2025-04-20
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. relacji z klientem (samochody marek luksusowych)
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami marek luksusowych
- Analiza potrzeb i oczekiwań Klientów
- Organizacja eventów i spotkań dla Klientów
- Współpraca z działami marketingu, sprzedaży oraz aftersales
- Dbanie o pozytywne relacje pomiędzy Klientem a dealerem
- Zapewnienie wysokiej kultury jakości obsługi
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze Klientów marek luksusowych (mile widziane)
- Znajomość rynku samochodów
- Doskonałe zdolności organizacyjne
- Zaangażowanie, sumienność i odporność na stres
- Komunikatywność, otwartość oraz wysoka kultura osobista
- Prawo jazdy kat. B
- Biegła obsługa komputera (MS Office)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w renomowanej firmie o stabilnej pozycji na rynku
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa oraz dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS
- Przyjazną atmosferę oraz wysokie standardy pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Miejski Urząd Pracy w Płocku
Pracownik ds. obsługi klienta
mazowieckie
Identyfikacja w systemie nadawczym, przygotowanie listów przewozowych, kompletacja zamówień, nadawanie przesyłek w systemie i przygotowanie do wydania kurierowi, kontakt z klientem w celu dobrej...
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu
Pracownik kręgielni
śląskie
obsługa klientów kręgielni, Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:
Opublikowano: wczoraj
TTEC
Polish-English Travel Customer Service Support Specialist
małopolskie
What You’ll be Doing Do you have a passion for helping others and giving them peace of mind? In this role, you’ll work to resolve the customer’s issues before escalating to the next level....
Opublikowano: wczoraj