Specjalista ds. relacji z klientem B2B

podkarpackie / Zaczernie, k. Rzeszowa

Ogłoszenie numer: 9769690, z dnia 2025-04-29

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. relacji z klientem B2B

Miejsce pracy: Zaczernie, k. Rzeszowa

 

Opis stanowiska

  • rozwijanie kontaktów z profesjonalnymi twórcami wizualnymi,
  • prowadzenie spersonalizowanych działań sprzedażowych,
  • udział w wydarzeniach branżowych i inicjatywach promocyjnych,
  • dbanie o pozytywne doświadczenia klienta na każdym etapie współpracy,
  • ścisła współpraca z działami wewnętrznymi w celu utrzymania wysokiej jakości obsługi.

Wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka francuskiego (min. B2/C1),
  • doświadczenie w sprzedaży B2B lub pracy z klientem międzynarodowym,
  • umiejętność budowania długofalowych relacji,
  • dobra organizacja pracy własnej,
  • mile widziana znajomość branży kreatywnej lub doświadczenie na rynku francuskim.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki pracy,
  • współpracę z klientami z całego świata,
  • udział w zagranicznych wydarzeniach branżowych,
  • dostęp do benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie),
  • nowoczesne środowisko pracy i realny wpływ na projekty.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Synevo Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

pomorskie
Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach...
Opublikowano: dzisiaj
AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

mazowieckie
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista obsługi klienta

śląskie
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie...
Opublikowano: dzisiaj