Specjalista ds. relacji z klientem B2B

podkarpackie / Zaczernie, k. Rzeszowa

Ogłoszenie numer: 9769690, z dnia 2025-04-29

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. relacji z klientem B2B

Miejsce pracy: Zaczernie, k. Rzeszowa

 

Opis stanowiska

  • rozwijanie kontaktów z profesjonalnymi twórcami wizualnymi,
  • prowadzenie spersonalizowanych działań sprzedażowych,
  • udział w wydarzeniach branżowych i inicjatywach promocyjnych,
  • dbanie o pozytywne doświadczenia klienta na każdym etapie współpracy,
  • ścisła współpraca z działami wewnętrznymi w celu utrzymania wysokiej jakości obsługi.

Wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka francuskiego (min. B2/C1),
  • doświadczenie w sprzedaży B2B lub pracy z klientem międzynarodowym,
  • umiejętność budowania długofalowych relacji,
  • dobra organizacja pracy własnej,
  • mile widziana znajomość branży kreatywnej lub doświadczenie na rynku francuskim.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki pracy,
  • współpracę z klientami z całego świata,
  • udział w zagranicznych wydarzeniach branżowych,
  • dostęp do benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie),
  • nowoczesne środowisko pracy i realny wpływ na projekty.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku

Specjalista ds. obsługi klienta

opolskie
harm Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany Wymagania inne:...
Opublikowano: wczoraj
Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Pacjenta

zachodniopomorskie
Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli: umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej, dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem, pobieranie...
Opublikowano: wczoraj
GFL sp. z o. o.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

mazowieckie
Twój zakres obowiązków Bieżąca obsługa przydzielonej grupy Kontrahentów Budowanie trwałych relacji z Klientami w celu utrzymania wysokiej jakości obsługi klienta Kontakt telefoniczny lub...
Opublikowano: wczoraj