Specjalista ds. Relacji z Klientami

podkarpackie / Rzeszów

Specjalista ds. Relacji z Klientami
Lokalizacja: Rzeszów

Twoją rolą będzie:
  • Realizacja założonego planu i strategii sprzedaży;
  • Utrzymanie obecnego portfela Grupy, podwyższanie marży i zwiększenie obrotów na Kliencie na poziomie wyznaczonym przez przełożonego;
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji handlowych z Klientami;
  • Identyfikowanie nowych potrzeb Klientów, rekomendowanie i inicjowanie tworzenia nowych usług i procesów wraz z potencjałem biznesowym;
  • Raportowanie bieżącej pracy do przełożonego zgodnie z przyjętymi zasadami;
  • Wykonywanie innych zadań sprzedażowych zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
Oczekiwania wobec Ciebie:
  • Wykształcenie wyższe;
  • Biegła obsługa pakietu MS Office;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży;
  • Otwartość i komunikatywność;
  • Umiejętność budowania relacji i organizacji czasu pracy.
Poczuj komfort pracy z nami
  • Opieka Medyczna
  • Ubezpieczenie szpitalne
  • Karta sportowa
  • Program wellbeingowy
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Profesjonalne szkolenia
  • Parking
  • Ubezpieczenie na życie
  • Kursy języka angielskiego
  • Program Poleceń
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Auto Fus Group sp. J.

Specjalista ds. relacji z klientami marek luksusowych

mazowieckie
Opis stanowiska budowanie trwałego kontaktu oraz utrzymywanie relacji z Klientami marek luksusowych, analiza zapotrzebowania Klientów, organizacja eventów dla Klientów, ścisła współpraca z...
Opublikowano: 2025-04-18
Medicover Sp. z o.o.

Specjalista / Specjalistka ds. Rozwoju Relacji z Klientem

mazowieckie
Poszukujemy Ciebie, jeśli: Posiadasz doświadczenie we współpracy z klientem biznesowym Z łatwością nawiązujesz nowe kontakty i potrafisz budować długofalowe relacje Jesteś osobą...
Opublikowano: 2025-03-17
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego

mazowieckie
Obsługa klientów korporacyjnych od zawarcia umowy do pełnej implementacji platformy. Ciągłe wsparcie i doradztwo dla klientów. Współpraca z działami HR klientów w zakresie integracji...
Opublikowano: 2025-03-12