Specjalista ds. relacji z klientami z językiem niemieckim

małopolskie / Kraków

Z radością informujemy, iż podjęliśmy współpracę z jedną z największych firm outsourcingowych.

Poszukujemy zmotywowanych i wykwalifikowanych specjalistów, którzy staną się integralnymi pracownikami ich dynamicznego i wielojęzycznego zespołu.

Obecnie rekrutujemy na stanowisko:
Specjalista ds. relacji z klientami z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Kraków
Główne obowiązki:
  • Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej;
  • Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków
  • Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;
  • Rozwiązywanie problemów i wątpliwości klientów poprzez dostarczanie dokładnych i skutecznych rozwiązań;
  • Udzielanie ogólnych wskazówek i pomocy w rozwiązywaniu problemów klientom i partnerom.
Oferujemy:
  • Konkurencyjne wynagrodzenie;
  • Miłą i przyjazną atmosferę;
  • Szkolenie wstępne;
  • Premie;
  • Świetną możliwość rozwoju zawodowego i osobistego w szybko rozwijającej się firmie;
  • Dogodna lokalizacja biura.
Wymagamy:
  • Biegła znajomość języka niemieckiego;
  • Poziom języka angielskiego – B1;
  • Dobra znajomość obsługi komputera;
  • Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem;
  • Silne umiejętności komunikacyjne oraz motywacja do osiągania celów;
  • Wcześniejsze doświadczenie będzie traktowane jako zaleta.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Unidevelopment S.A

Specjalista ds. Obsługi Klienta

mazowieckie
Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór...
Opublikowano: dzisiaj
FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Customer Success Agent with Italian

zachodniopomorskie
Opis stanowiska: Proaktywne zarządzanie portfelem klientów włoskojęzycznych, budowanie i utrzymywanie z nimi silnych, długoterminowych relacji. Monitorowanie satysfakcji klientów,...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Technical Product Advisor with Hungarian

śląskie
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls. Support individual (B2C) and business customers (B2B). Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...
Opublikowano: dzisiaj