Z radością informujemy, iż podjęliśmy współpracę z jedną z największych firm outsourcingowych.
Poszukujemy zmotywowanych i wykwalifikowanych specjalistów, którzy staną się integralnymi pracownikami ich dynamicznego i wielojęzycznego zespołu.
Obecnie rekrutujemy na stanowisko:
Poszukujemy zmotywowanych i wykwalifikowanych specjalistów, którzy staną się integralnymi pracownikami ich dynamicznego i wielojęzycznego zespołu.
Obecnie rekrutujemy na stanowisko:
Specjalista ds. relacji z klientami z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Kraków
Główne obowiązki:
- Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej;
- Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków
- Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;
- Rozwiązywanie problemów i wątpliwości klientów poprzez dostarczanie dokładnych i skutecznych rozwiązań;
- Udzielanie ogólnych wskazówek i pomocy w rozwiązywaniu problemów klientom i partnerom.
Oferujemy:
- Konkurencyjne wynagrodzenie;
- Miłą i przyjazną atmosferę;
- Szkolenie wstępne;
- Premie;
- Świetną możliwość rozwoju zawodowego i osobistego w szybko rozwijającej się firmie;
- Dogodna lokalizacja biura.
Wymagamy:
- Biegła znajomość języka niemieckiego;
- Poziom języka angielskiego – B1;
- Dobra znajomość obsługi komputera;
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem;
- Silne umiejętności komunikacyjne oraz motywacja do osiągania celów;
- Wcześniejsze doświadczenie będzie traktowane jako zaleta.
Zobacz podobne oferty
Unidevelopment S.A
Specjalista ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór...
Opublikowano: dzisiaj
FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Customer Success Agent with Italian
zachodniopomorskie
Opis stanowiska: Proaktywne zarządzanie portfelem klientów włoskojęzycznych, budowanie i utrzymywanie z nimi silnych, długoterminowych relacji. Monitorowanie satysfakcji klientów,...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Technical Product Advisor with Hungarian
śląskie
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls. Support individual (B2C) and business customers (B2B). Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...
Opublikowano: dzisiaj