Jako że cały czas się rozwijamy i co roku zwiększamy liczbę sklepów mamy miejsce na stanowisku: Specjalista ds. Reklamacji Miejsce pracy: Kraków Mamy do zaoferowania:
| Poznaj nas: Jesteśmy w pełni polską firmą Cały czas się rozrastamy i mamy już ponad 100 oddziałów w całej Polsce Pracuje u nas już ponad 900 osób Jesteśmy liderem sprzedaży podłóg i drzwi w Polsce Dowiedz się więcej: www.bel-pol.pl /bel-pol-sp-z-o-o /sklepyBELPOL belpol.doradzimy.zamontujemy /sklepyBELPOL |
---|
Czego szukamy w kandydatach:
- Kreatywności i odpowiedzialności
Łatwości nawiązywania kontaktów szczycimy się tym, że utrzymujemy dobre relacje z naszymi klientami i chcemy podtrzymywać tę tradycję, - Umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych, umiejętność skutecznego prowadzenia rozmów,
- Komputer nie może być Ci obcy, pracujemy na poczcie Outlook i dedykowanych programach,
- Przynajmniej dobra znajomość programów Excel i Word,
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dużym dodatkowym atutem,
- Prawo jazdy kat. B.
Czym będziesz się zajmował:
- Zarządzanie zgłoszeniami reklamacyjnymi,
- Zarządzanie procesem reklamacji (w tym rozpatrywanie i odpowiadanie oraz inicjowanie działań korygujących i korekcyjnych),
- Przygotowywanie raportów dotyczących reklamacji,
- Kontrolowanie terminów realizacji działań naprawczych wynikających z reklamacji.
Zobacz podobne oferty
Candellux Lighting Sp. z o.o.
Pracownik ds. obsługi posprzedażowej
mazowieckie
Poszukujemy osoby do obsługi zamówień krajowych i zagranicznych w kanałach sprzedaży tradycyjnej, nowoczesnej i e-commerce. Do obowiązków należeć będzie bieżący kontakt z klientami,...
Opublikowano: wczoraj
AGATA Spółka Akcyjna
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
zachodniopomorskie
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do...
Opublikowano: 2025-09-18
Klient portalu Praca.pl
Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji
mazowieckie
Będziesz odpowiedzialny za kompleksowe rozpatrywanie reklamacji oraz uwag od klientów. Do Twoich zadań należeć będzie koordynacja procesu reklamacyjnego i dbanie o terminowość odpowiedzi....
Opublikowano: 2025-09-18