Specjalista ds. reklamacji w Magazynie Centralnym

łódzkie / Wola Krzysztoporska

Agata S.A., to sieć nowoczesnych salonów meblowych z szeroką ofertą mebli i dodatków do aranżacji wnętrz.

Dołącz do naszego zespołu i rozpocznij pracę na stanowisku Specjalisty ds. reklamacji w Centrum Dystrybucji.

Specjalista ds. reklamacji w Magazynie Centralnym
Miejsce pracy: Wola Krzysztoporska
Twój zakres obowiązków
  • Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi;
  • Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza, koordynacja między działami);
  • Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta oraz koordynowanie ich prawidłowej realizacji;
  • Kontrola stanów magazynowych, gospodarka magazynowa.
Nasze wymagania
  • Znajomość problematyki gwarancji i rękojmi;
  • Zdolności analityczne oraz znajomość MS Excel;
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne;
  • Samodzielność, dokładność;
  • Wysoka kultura osobista.
Zatrudnionym oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia;
  • Możliwość rozwoju;
  • System wdrożenia pracownika;
  • Prywatna opieka medyczna Medicover;
  • Pakiet sportowy Medicover Sport;
  • Grupowe ubezpieczenie zdrowotne;
  • Wczasy pod gruszą;
  • Bonus Bożonarodzeniowy;
  • Zniżki pracownicze;
  • Prezent urodzinowy.

„Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne (np. pocztą tradycyjną bądź elektroniczną) do Agata Spółka Akcyjna z siedzibą w Katowicach (40-203) przy Al. Roździeńskiego 93 (dalej „Administrator”) bądź poszczególnych salonów Agata, wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez Administratora Twoich dodatkowych danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym (m. in. przesłanym CV, wypełnianym formularzu, itp.) w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, które to dane wykraczają poza zamknięty katalog określony postanowieniami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych do niej. Takimi dodatkowymi danymi mogą być - oczekiwane wynagrodzenie, zdjęcie w CV, jak również w sytuacjach gdy nie jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku – wykształcenie, kwalifikacje zawodowe bądź przebieg dotychczasowego zatrudnienia.”
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. reklamacji

mazowieckie
Przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów Kontakt z działami operacyjnymi w celu ustalenia przyczyn reklamacji Informowanie klientów o postępach w procesie...
Opublikowano: wczoraj
VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi reklamacji

mazowieckie
Oczekiwania: Doświadczenie w obszarze obsługi klienta/reklamacji, Łatwość w komunikacji i rozwiązywaniu wyzwań ze strony Klienta, Umiejętność precyzyjnego formułowania i przekazywania...
Opublikowano: 2025-07-09
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji

mazowieckie
Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie...
Opublikowano: 2025-07-09