Dzięki wiedzy i zaangażowaniu pracowników Rotenso Sp.z o.o. umacnia silną pozycję dostawcy nowoczesnych,
niezawodnych i przyjaznych dla środowiska rozwiązań z branży klimatyzacji,wentylacji i ogrzewania. Każdego roku Rotenso Sp. z o.o. poszerza swoją ofertę o nowe jednostki, które cechują coraz lepsze parametry technologiczne oraz nowoczesny design. Przewagę konkurencyjną firmy budujemy dzięki profesjonalistom z branży HVAC.
W związku z rozwojem firmy poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. reklamacji i zwrotów
Miejsce pracy: Ruda Śląska
Aplikuj do nas jeśli:
- masz wykształcenie min. średnie techniczne;
- jesteś zaznajomiony/a z zagadnieniami z zakresu chłodnictwa, elektroniki, mechaniki i automatyki lub chcesz poznać tą branżę;
- posiadasz znajomość pakietu biurowego MS Office;
- posiadasz wysoką kulturę osobistą.
Będziesz odpowiedzialny/a za:
- przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji i zwrotów;
- wystawianie dokumentów magazynowych;
- prowadzenie ewidencji reklamacji i zwrotów;
- nadzorowanie magazynu towarów zwróconych i reklamowanych;
- kontrolowanie stanu zwracanych urządzeń;
- prowadzenie uzgodnień z działem handlowym i serwisem;
- prowadzenie korespondencji z klientami;
- prowadzenie korespondencji i uzgodnień z firmami przewozowymi;
- zgłaszanie reklamacji do firm przewozowych;
- rozliczanie reklamacji z firmami przewozowymi.
Nasza oferta:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- możliwość rozwoju zawodowego oraz realizacji ciekawych projektów;
- narzędzia niezbędne do wykonywania powyższych zadań;
- dofinansowanie do pakietów sportowych;
- dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej;
- dofinansowanie nauki języka angielskiego i języka niemieckiego;
- przyjemną atmosferę pracy w zgranym zespole.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Pracownik Działu Reklamacji
małopolskie
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe...
Opublikowano: 2025-09-05
AGATA Spółka Akcyjna
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
małopolskie
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do...
Opublikowano: 2025-09-03
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Specjalista ds. Obsługi Skarg Klienta
dolnośląskie
Twoja rola Swoją pracą masz realny wpływ na podniesienie jakości usług Banku oraz zwiększenie satysfakcji Klientów, a w szczególności: obsługujesz reklamacje podejmujesz decyzje finansowe...
Opublikowano: 2025-09-02