Specjalista ds. reklamacji i windykacji z językiem czeskim i angielskim

małopolskie / Niepołomice


DEKRA Praca jest spółką należącą do holdingu DEKRA AG - lidera usług personalnych na terenie Europy. Nasza działalność koncentruje się na terenie Polski, pośrednicząc w pozyskiwaniu pracowników i oferując szeroko pojęte usługi z zakresu doradztwa personalnego, stałej rekrutacji i pracy tymczasowej. DEKRA Praca jest zarejestrowaną Agencją Zatrudnienia. Certyfikat nr 8194

Dla naszego Klienta, producenta karmy dla psów i kotów, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:


Specjalista ds. reklamacji i windykacji z językiem czeskim i angielskim
Miejsce pracy: Niepołomice

Zadania:
  • wystawianie faktur korygujących dla Klientów
  • monitorowanie poprawności wystawionych korekt
  • współpraca z magazynem zewnętrznym
  • obsługa skrzynek mailowych
  • wprowadzanie nowych Klientów do systemu informatycznego
  • rozliczanie płatności na kontach Klientów (Faktury sprzedaży, Faktury korygujące, Noty, Wpłaty, Rozliczenia UPS, itp)
  • kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z klientem oraz działem sprzedaży w sprawach Reklamacji, Płatności, Zgodności Danych na Kartotece
  • przestrzeganie zasad BHP zgodnie z regulaminem pracy
  • przestrzeganie przyjętych standardów jakościowych i ilościowych
Wymagania:
  • znajomość obsługi pakietu MS office
  • znajomość języka czeskiego oraz angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie- warunek konieczny
  • umiejętność pracy w zespole
  • dokładność, sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków
  • komunikatywność
  • mile widziana znajomość przepisów dotyczących procedur reklamacyjnych
  • mile widziane doświadczenie na stanowisku odpowiedzialnym za procesowanie zwrotów
Oferujemy:
  • zatrudnienie w firmie międzynarodowej w oparciu o umowę o pracę tymczasową
  • pracę w stałych godzinach (8:00-16:00) oraz wolne weekendy
  • możliwość stałego zatrudnienia
  • szkolenia wdrożeniowe
  • pracę w trybie hybrydowym
  • możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i/lub programu MultiSport


Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez DEKRA Praca Sp. z o.o. zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)

Administratorem danych osobowych będzie Dekra Praca Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-644), ul. Puszkarska 9, KRS: 0000415384. Celem przetwarzania danych osobowych jest wzięcie udziału w jednostkowym procesie rekrutacyjnym, w ramach którego następować będzie ocena kwalifikacji kandydata do pracy na określonym stanowisku, ocena zdolności i umiejętności kandydata potrzebnych do pracy na określonym stanowisku oraz wybór odpowiedniej osoby do zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest obowiązek prawny, zgoda kandydata, uzasadniony interes Administratora oraz realizacja czynności koniecznych do wykonania przed zawarciem umowy. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi wzięcie udziału w procesie rekrutacyjnym. Kandydatowi przysługuje prawo wycofania zgody na przetwarzanie, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, prawo ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Pracownik Działu Reklamacji

lubelskie
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe...
Opublikowano: 2025-09-11
Medicover sp. z o.o.

Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

mazowieckie
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych...
Opublikowano: 2025-09-10
AGATA Spółka Akcyjna

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

lubelskie
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do...
Opublikowano: 2025-09-09