AUTOHERO to innowacyjna platforma sprzedaży sprawdzonych samochodów używanych najwyższej jakości w pełni online. Nasza marka obecna jest w dziewięciu krajach - Polsce, Niemczech, Austrii, Szwecji, Holandii, Belgii, Francji, Włoszech oraz Hiszpanii. Łącznie każdego dnia oferujemy naszym klientom ponad 5.000 samochodów osobowych.
Jako AUTOHERO zmieniamy rynek sprzedaży samochodów używanych oferując zakup samochodu w pełni online bez wychodzenia z domu.
Jeżeli chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie - wyślij aplikację i dołącz do naszego zespołu!
Specjalista ds. Reklamacji (branża motoryzacyjna)
Miejsce pracy: Warszawa, Połczyńska 31A
Zadania:
- rozpatrywanie reklamacji oraz nadzór nad terminowym przebiegiem ich realizacji,
- wsparcie klientów w kontakcie telefonicznym i mailowym,
- analiza zgłoszeń i podejmowanie działań ograniczających ich liczbę,
- ocena zasadności roszczeń klientów,
- przygotowywanie raportów związanych z procesem reklamacyjnym,
- bieżące wsparcie zespołu w codziennych zadaniach.
Wymagania:
- dobra organizacja pracy i samodzielność,
- podstawowa znajomość mechaniki pojazdowej (mile widziane wykształcenie techniczne lub doświadczenie w branży motoryzacyjnej),
- doświadczenie w obsłudze klienta,
- mile widziane doświadczenie w obsłudze reklamacji lub gwarancji pojazdów,
- znajomość języka angielskiego na poziomie A2.
Oferujemy:
- umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia,
- benefity pozapłacowe: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe,
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i wpływu na procesy,
- przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole,
- zniżki na zakup samochodów firmowych,
- pakiet zniżek na studia i rozwój osobisty.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Doradca Klienta – Punkt Informacyjny i Reklamacje
dolnośląskie
Obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym zgodnie z obowiązującymi procedurami Realizacja procesów reklamacyjnych oraz przyjmowanie zwrotów towarów Współpraca z innymi działami w...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Pracownik Działu Reklamacji
zachodniopomorskie
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Pracownik Działu Reklamacji
mazowieckie
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe...
Opublikowano: 2025-08-15