Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów. Dołącz do nas!
Specjalista ds. Opinii Klientów
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów.
- Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez Klientów.
- Współpraca z innymi działami firmy.
- Prowadzenie korespondencji oraz rozmów telefonicznych z klientami.
- Wypełnianie dokumentacji związanej z procesem reklamacyjnym.
- Dbanie o terminowe rozpatrywanie reklamacji od Klientów.
- Archiwizacja dokumentacji dotyczącej reklamacji.
- Identyfikowanie obszarów wynikających z reklamacji, które można usprawnić.
Dołącz do Nas, jeśli:
- Posiadasz co najmniej roczne doświadczenie związane z obsługą klienta (mile widziane w branży medycznej).
- Dobrze znasz język angielski w mowie i piśmie (min. B1).
- Umiesz radzić sobie w "sytuacjach bez wyjścia".
- Wyróżniasz się inicjatywą, dociekliwością, odpowiedzialnością oraz terminowością, a dodatkowo jesteś dokładny i skrupulatny.
- Potrafisz efektywnie pracować pod presją czasu z wymagającym klientem.
- Mile widziane doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji / skarg klientów.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w trybie hybrydowym (ok. 10 dni w biurze miesięcznie).
- #Samorozwój - uczestniczę w specjalistycznych szkoleniach oraz mam dostęp do platformy szkoleniowej, w której sama wybieram interesujące mnie tematy.
- #PoszukiwanyPoszukiwana– polecam swoich znajomych do pracy w Medicover, a do tego pracuję z osobami, które cenię i lubię. Za polecenie mogę zyskać nawet do 6000 zł.
- #NieSamąPracąCzłowiekŻyje – po pracy działam jako wolontariusz w Fundacji Medicover, a dodatkowo mogę poczuć się jak gwiazda rocka, bo dołączyłam do MediCover Band.
- #WsiąśćDoPociaguBylejakiego– spełniam marzenia i podróżuję. Też marzysz o tym, aby w piątkowe popołudnie spędzić weekend poza miastem? Nic prostszego. Nasze nowo wyremontowane biuro mieści się 10 minut spacerem od Dworca Zachodniego.
- #WZdrowymCieleZdrowyDuch- od pierwszych dni zatrudnienia mogę skorzystać z bezpłatnej opieki medycznej.
- #MamTęMoc- z pakietem sportowym Medicover Sport mam bezpłatny dostęp do ponad 4600 obiektów sportowych, rekreacyjnych i rozrywkowych w całej Polsce.
- #CzujęSięBezpiecznie - dostaję bezpłatne ubezpieczenie NNW od 1 dnia zatrudnienia.
- #SpeakEnglish- uczę się angielskiego za pomocą platformy e-learningowej w dogodnym dla mnie miejscu i czasie. Mam też możliwość uczestniczenia w stacjonarnym kursie językowym.
- #WorkLifeBalance- dzięki platformie Medicover Benefits mogę wybierać benefity dopasowane do moich potrzeb. Teatr, masaż, a może zakupy w ulubionym sklepie? Wybieram to, na co mam ochotę.
- #LessWaste– to ekologiczne rozwiązania w duchu Medicover. Razem z zespołem uczestniczymy w akcjach dbania o środowisko.
- #WellBeing– o swoje zdrowie i dobre samopoczucie dbam przez cały rok. Biorę udział między innymi w profilaktycznych badaniach krwi, zajęciach jogi w biurze, czy webinarach edukacyjnych.
Zobacz podobne oferty
VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi reklamacji
mazowieckie
Oczekiwania: Doświadczenie w obszarze obsługi klienta/reklamacji, Łatwość w komunikacji i rozwiązywaniu wyzwań ze strony Klienta, Umiejętność precyzyjnego formułowania i przekazywania...
Opublikowano: 2025-07-09
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji
mazowieckie
Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie...
Opublikowano: 2025-07-09
Koleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o.
Młodszy Specjalista do Wydziału Skarg i Reklamacji
mazowieckie
Zakres obowiązków: Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski oraz ich wysyłanie do zainteresowanych klientów. Przestrzeganie obowiązujących terminów na udzielenie...
Opublikowano: 2025-07-07