Specjalista ds. Obsługi Zgłoszeń Klientów

mazowieckie / Warszawa, Postępu 12A

Dołącz do zespołu Schindler Polska i wspólnie z nami rozwijaj krajobraz polskich miast. Nasze windy, schody i chodniki ruchome poprawiają jakość codziennego życia, ułatwiając przemieszczanie się. Zajmujemy się projektowaniem, instalowaniem, konserwowaniem i modernizacją miejskich systemów mobilności. Wszystkie te zadania wykonujemy z troską o najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu pasażerów, korzystających z naszych urządzeń. Wywodzimy się ze Szwajcarii i mamy ponad 140 lat doświadczenia w transporcie bliskim. Wyróżnia nas nie tylko szwajcarski rodowód, ale też innowacyjność naszych rozwiązań oraz eksperci, którzy współtworzą nasz zespół.

W Polsce zatrudniamy już ponad pół tysiąca osób. Pracując w Schindler wywindujesz swoją wiedzę, umiejętności i zdobędziesz cenne doświadczenie w branży, która nigdy nie stoi w miejscu.
Specjalista ds. Obsługi Zgłoszeń Klientów
Miejsce pracy: Warszawa, Postępu 12A
We Elevate... Your Responsibilities
  • Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących awarii urządzenia (telefon- 98%, e-mail)
  • Rejestrowanie, weryfikowanie i przekazywanie zgłoszeń do realizacji
  • Kontrola i zamykanie zrealizowanych zgłoszeń
  • Współpraca z zespołem realizacji usług cyfrowych
  • Wparcie Działu Serwisu poprzez:
    • Wprowadzanie harmonogramów pogotowia
    • Wprowadzanie danych dotyczących dostępności techników
    • Tworzenie raportów czasu pracy techników
    • Wprowadzanie i korygowanie danych dotyczących urządzeń i obiektów w związku z obsługą zgłoszeń
    • Programowanie modułów łączności (zakres podstawowy)
We Elevate... Your Best Self
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z telefoniczną obsługą Klienta i z tzw. „trudnym Klientem”
  • Wysoka kultura osobista i pro-kliencka postawa (klient wewnętrzny i zewnętrzny)
  • Dyspozycyjność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Chęć nauki
  • Samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone obowiązki, szukanie rozwiązań
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość SAP (mile widziana)
  • Znajomość j. angielskiego umożliwiająca komunikacje z klientem (mile widziana)
We Elevate... You
  • Zatrudnienie w formie umowy o pracę tymczasową w równoważnym czasie pracy z możliwością przedłużenia współpracy
  • Praca w stabilnej międzynarodowej organizacji
  • Praca zmianowa zgodnie z ustalonym grafikiem (poniedziałek - piątek 7-15, 9-17, 11-19, 19-7 oraz w weekendy 7-19, 19-7)
  • Praca w dynamicznym zespole
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Atrakcyjny pakiet benefitów i świadczeń socjalnych
Can You Elevate Us?
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Konsultant Telefoniczny

śląskie
Rekrutacja słuchaczy i organizacja telefonicznych akcji wychodzących, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Zarządzanie dokumentacją sekretariatu....
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl

Konsultant Telefoniczny

dolnośląskie
Rekrutacja słuchaczy i organizacja telefonicznych akcji wychodzących, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Zarządzanie dokumentacją sekretariatu....
Opublikowano: wczoraj
Contact Center Sp. z o.o.

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – branża ubezpieczeniowa

mazowieckie
Miejsce pracy: Praca zdalna w pełnym wymiarze godzin (podczas wdrożenia: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B) Nasze wymagania: Doświadczenie w obsłudze Klienta - wiesz jak prowadzić rozmowę z...
Opublikowano: 2025-02-21