Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Specjalista ds. obsługi telefonicznej
Miejsce pracy: Chełm
Numer: StPr/24/2494
OBOWIĄZKI:
telefoniczna obsługa klientów - wsparcie klientów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: obsługa komputera w stopniu średniozaawansowanym
Wymagania inne:
Mile widziane doświadczenie zawodowe na w/w lub podobnym stanowisku. KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY:- osobisty z CV: ul. Okszowska 41, 22-100 Chełm- telefoniczny: 791 995 245- można również przesyłać CV drogą e-mailową na adres: biuro@ccontact.pl
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Chełm
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 300 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Zobacz podobne oferty
English Language Centre "First Decision"
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
Opis stanowiska Obsługa klientów oraz komunikacja za pomocą komunikatorów i mediów społecznościowych, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (mailowej i tradycyjnej), Dobór...
Opublikowano: dzisiaj
English Language Centre "First Decision"
Konsultant ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją. Dostosowanie produktów do wymagań klientów. Prowadzenie negocjacji i...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. komunikacji z klientem
lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: wczoraj