Ogłoszenie numer: 9923581, z dnia 2025-06-08
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży
Miejsce pracy: Olsztyn
Opis stanowiska
- Przetwarzanie zamówień i transakcji sprzedażowych
- Wprowadzanie danych do firmowego systemu informatycznego
- Bieżąca obsługa klientów zewnętrznych i wewnętrznych
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy oraz partnerami biznesowymi
- Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
- Wystawianie korekt dokumentów sprzedażowych
Wymagania
- Doświadczenie w pracy z systemem klasy ERP (mile widziana znajomość COMARCH CDN XL)
- Dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Word i Excel; znajomość Microsoft Exchange i SharePoint będzie dodatkowym atutem
- Sprawna obsługa komputera i oprogramowania biurowego
- Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
- Doskonała organizacja czasu pracy i wysoka odpowiedzialność
- Komunikatywność, cierpliwość oraz umiejętność pracy w zespole
- Wysoka kultura osobista
- Wykształcenie minimum średnie
Oferujemy
- Umowę o pracę na pełen etat
- Pracę zmianową w godzinach 7:00-15:00 lub 10:00-18:00
- Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach
- Pakiet medyczny
- Dostęp do atrakcyjnego ubezpieczenia grupowego oraz pakietów sportowych
- Komfortowe warunki pracy z nowoczesnymi narzędziami i oprogramowaniem
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista ds. komunikacji z klientem
lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: wczoraj
Grupa Pascal
Specjalista ds. Obsługi Klienta
łódzkie
Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz udzielanie informacji o ofertach. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Obsługa zapytań klientów z różnych kanałów bez aktywnego pozyskiwania...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem polskim
zachodniopomorskie
Świadczenie pisemnego wsparcia klienta drogą mailową dla polskiego rynku. Badanie i rozwiązywanie problemów klientów poprzez przeglądanie wcześniejszych interakcji oraz korzystanie z...
Opublikowano: wczoraj