Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

lubelskie / Lublin

Ponad 600 entuzjastycznych pracowników pracuje w naszym lubelskim oddziale, aby zaoferować naszym Klientom najlepsze produkty i usługi. Jeśli szukasz szansy na rozwój i wykorzystanie Twoich umiejętności, to jest to miejsce dla Ciebie. Planujemy zrobić coś wielkiego i szukamy zmotywowanych i kreatywnych ludzi do działania.

Wierzymy w bohaterów dnia codziennego. Tych, którzy mają odwagę podążać za swoją pasją i którzy mają siłę i determinację, by realizować swoje marzenia.

Właściciele małych firm znajdują się w centrum naszych działań, dlatego tworzymy skuteczne i łatwe w użyciu rozwiązania finansowe, aby pomóc im w prowadzeniu działalności. Dzięki mentalności założycieli i nastawieniu "team-first" nasze zróżnicowane zespoły w Europie, Ameryce Południowej i Stanach Zjednoczonych współpracują ze sobą, aby właściciele małych firm, z którymi współpracujemy, mogli odnosić sukcesy, robiąc to, co kochają.

Poszukujemy energicznych, zorientowanych na klienta profesjonalistów do udziału w projekcie realizowanym dla naszego klienta z możliwością zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego
Lublin
Co należy do Twoich ciekawych zadań?
  • Obsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatów
  • Obsługa klientów polskojęzycznych
  • Obsługa zamówień sklepu internetowego
  • Obsługa zapytań dotyczących sklepu internetowego: udzielanie informacji związanych z ofertą zakupu, dostępnością produktów, instalacją sprzętu, przekazywanie informacji na temat promocji
  • Pomoc klientom w wypełnianiu formularzy na stronie sklepu internetowego
  • Obsługa reklamacji
  • Przyjmowanie zgłoszeń napraw urządzeń zakupionych w sklepie
  • Tworzenie zamówień
Nasze wymagania: 
  • Znajomość języka polskiego w stopniu biegłym (min. C1)
  • Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
  • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
  • Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
  • Zainteresowanie nowymi technologiami
  • Zaangażowanie i motywacja do pracy – wtedy wiele uda nam się wypracować wspólnie!
Co możemy dać Ci w zamian?
  • Elastyczne zatrudnienie na umowę zlecenie
  • Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy - pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do soboty (w godzinach 08:00-20:00 od poniedziałku do piątku, 08:00-17:00 w soboty)
  • Szkolenie przygotowujące do pracy
  • Wiele wyzwań i ambitnych zadań
  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

VRG S.A.

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta Sklepów Internetowych

małopolskie
Zakres obowiązków: telefoniczna i mailowa obsługa klientów, odpowiadanie na zapytania dotyczące produktów, zamówień, płatności i dostaw, rozwiązywanie problemów związanych z realizacją...
Opublikowano: 2024-11-14
Gemini Polska Sp. z o.o.

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta w Sklepie Zielarskim

pomorskie
Twoje zadania: udzielanie kompleksowych informacji na temat dostępnych produktów w sklepie, doradztwo Klientom w zakresie wyboru odpowiednich suplementów diety i ziół, realizacja sprzedaży...
Opublikowano: 2024-10-07
DOLLE sp. z o.o.

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta w sklepie internetowym

śląskie
Miejsce pracy: Bielsko-Biała Zakres obowiązków: obsługa klientów sklepu internetowego i portali sprzedażowych przygotowywanie ofert handlowych nadzór nad terminową realizacją zamówień i...
Opublikowano: 2024-07-02