Specjalista ds. Obsługi Skierowań Zewnętrznych

mazowieckie / Warszawa, Mokotów, ul. Cybernetyki 19

Zależy Ci na rozwoju i cenisz sobie możliwość zdobywania różnorodnych doświadczeń?

Dołącz do nas!

Specjalista ds. Obsługi Skierowań Zewnętrznych
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów, ul. Cybernetyki 19
Najlepszy kandydat to taki, który: ​
  • posiada doświadczenie zawodowe (najlepiej w pracy z klientem lub sprzedaży),
  • zależy mu na pracy w stale rozwijającej się firmie,
  • z łatwością buduje relacje,
  • jest empatyczny, dobrze zorganizowany i odpowiedzialny,
  • swobodnie komunikuje się w języku angielskim.
Do twoich obowiązków należeć będzie:
  • bieżąca obsługa i monitorowanie formularzy CITO (email, telefon),
  • realizacja zgłoszeń zgodnie z ustalonym czasem realizacji, ​
  • kontakt z innymi Centrami Medycznymi Medicover i działami firmy w celu sprawnego zorganizowania wizyty dla pacjentów(email, telefon - połączenia wychodzące),
  • kontakt z pacjentami w celu potwierdzenia wizyt i dokonania rezerwacji w systemie.
Jak będzie wyglądać nasza współpraca?
  • zatrudnienie na umowę zlecenie na 1/4 etatu,
  • grafik ustalamy na podstawie dyspozycyjności członków zespołu – bez problemu połączysz pracę ze swoimi pasjami bądź innymi zobowiązaniami,
  • praca zmianowa, centrum czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-20:00,​ 
  • tworzymy zespół zaangażowanych i wspierających się osób, łączymy osoby z różnym doświadczeniem, bo według nas różnorodność daje siłę zespołowi,
  • konkretne procedury pracy, które poznasz w okresie wdrożenia,
  • program poleceń wewnętrznych - otrzymuj premie za polecenia znajomych do pracy,​​​​​
  • niedziele i święta są zawsze wolne od pracy – szanujemy Twój wolny czas, ale zapraszamy do zaangażowania się w wewnętrzne akcje well-beingowe,
  • dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego oraz wewnętrznych szkoleń.
Jakie możliwości rozwoju możemy Ci zaproponować?
  • już po 4 miesiącach masz możliwość certyfikacji –jest to egzamin ze standardów obsługi pacjenta w Medicover i języka angielskiego, którego pozytywny wynik równa się z awansem i oczywiście wyższym wynagrodzeniem,
  • jasna ścieżka rozwoju – doceniamy naszych pracowników, wielu naszych Koordynatorów to osoby, które zaczynały od tego stanowiska, ​​
  • program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy – może będziesz chciał się rozwijać w innej dziedzinie zgodnej z Twoimi zainteresowaniami np. marketing. Wejdź w link i poznaj naszą firmę: https://www.medicover.pl/uslugi-medicover/poznaj-nas/
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

INVICTA

Asystent / Asystentka ds. obsługi klienta (Opiekun / Opiekunka pacjenta)

kujawsko-pomorskie
Jakie będą Twoje zadania? Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Pacjentami – zarówno polskimi, jak i zagranicznymi – tak, aby czuli się u nas komfortowo i bezpiecznie. Obsługa...
Opublikowano: wczoraj
INVICTA

Asystent / Asystentka ds. obsługi klienta (Opiekun / Opiekunka pacjenta)

mazowieckie
Jakie będą Twoje zadania? Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Pacjentami – zarówno polskimi, jak i zagranicznymi – tak, aby czuli się u nas komfortowo i bezpiecznie. Obsługa...
Opublikowano: 2025-06-23
INVICTA

Asystent / Asystentka ds. obsługi klienta (Opiekun / Opiekunka pacjenta)

kujawsko-pomorskie
Jakie będą Twoje zadania? Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Pacjentami – zarówno polskimi, jak i zagranicznymi – tak, aby czuli się u nas komfortowo i bezpiecznie. Obsługa...
Opublikowano: 2025-06-12