Specjalista ds. Obsługi Skarg Klienta
Miejsce pracy: Wrocław, ul. Legnicka 48 bud C-D
Twoja rola
Swoją pracą masz realny wpływ na podniesienie jakości usług Banku oraz zwiększenie satysfakcji Klientów, a w szczególności:
- obsługujesz reklamacje
- podejmujesz decyzje finansowe
- zgłaszasz nieprawidłowości.
Twój zespół
Jesteśmy zespołem zajmującym się rozpatrywaniem reklamacji, w ramach czego analizujemy zgłoszenia Klientów, weryfikujemy dane w systemach operacyjnym, podejmujemy decyzje finansowe, udzielamy odpowiedzi. Identyfikujemy również błędy stwierdzone w wyniku analizy reklamacji.
Twoje doświadczenie i umiejętności
To Ciebie poszukujemy, jeżeli:
- sumiennie i odpowiedzialnie realizujesz zadania
- potrafisz formułować pisma jasne w odbiorze dla czytelnika
- masz zdolności komunikacyjne
- lubisz pracę zespołową
- potrafisz organizować swój czas
- swobodnie czujesz się w kontakcie telefonicznym z klientem
- mile widziana znajomość produktów, procesów i systemów bankowych.
W zamian oferujemy:
- Karta Multisport
- Opieka medyczna
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Korzyści
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Pracownik Działu Reklamacji
małopolskie
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe...
Opublikowano: 2025-09-05
AGATA Spółka Akcyjna
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
małopolskie
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do...
Opublikowano: 2025-09-03
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji
dolnośląskie
Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie...
Opublikowano: 2025-08-22