Specjalista ds. Obsługi Pacjentów Stomatologicznych

mazowieckie / Warszawa

Ogłoszenie numer: 9684988, z dnia 2025-04-12

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Pacjentów Stomatologicznych

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi pacjenta, w tym koordynacja leczenia i grafików lekarskich.
  • Informowanie pacjentów o procedurach stomatologicznych i planach leczenia.
  • Sprzedaż indywidualnie dostosowanych usług stomatologicznych.
  • Edukacja pacjentów w zakresie dbałości o zdrowie jamy ustnej.

Wymagania

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • Min. rok doświadczenia w koordynacji lub obsłudze klienta.
  • Umiejętności sprzedażowe i organizacyjne.
  • Dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i empatia.
  • Znajomość MS Office.
  • Doświadczenie w branży stomatologicznej będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Stałe zatrudnienie na pełny etat.
  • Przyjazne środowisko pracy i wsparcie zespołu.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia.
  • Prywatna opieka medyczna i inne benefity dla pracowników oraz ich rodzin.
  • Dofinansowanie do aktywności fizycznych i kulturalnych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Medicover Stomatologia

Opiekun Pacjenta Stomatologii

mazowieckie
Dołącz do nas jeśli: znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację, masz minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta, posiadasz umiejętności sprzedażowe ,...
Opublikowano: wczoraj
Seetel Hotel GmbH & Co. Betriebs-KG

Specjalista ds. Obsługi Klienta Hotelowego (k/m/d)

Zakres obowiązków: Bezpośrednia obsługa gości hotelowych oraz dbanie o ich komfort Realizacja codziennych zadań operacyjnych w restauracji i części hotelowej Profesjonalne rozwiązywanie...
Opublikowano: 2025-07-08
Asseco Data Systems S.A.

Opiekun klienta

pomorskie
Zadania: opieka nad wyznaczonymi kluczowymi klientami: budowanie, utrzymywanie i ulepszanie długoterminowych relacji z klientem zewnętrznym, nadzór nad obsługą klienta, zgodną z zapisami umowy...
Opublikowano: 2025-07-07