Specjalista ds. Obsługi Pacjenta

mazowieckie / Warszawa, Żoliborz

Specjalista ds. Obsługi Pacjenta
Miejsce pracy: Warszawa, Żoliborz

Miejsce pracy: Warszawa ul. Powązkowska 44 (Żoliborz)

 

 

Wyobraź sobie świat, w którym wykrywamy i leczymy choroby zanim staną się zagrożeniem dla zdrowia. 

Jesteśmy innowacyjną Przychodnią Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ). Z jednej strony rozwijamy autorski system do obsługi pacjentów telemedycznie, który powstał przy współpracy z naszymi pracownikami, a z drugiej, budujemy własne kliniki, w których przyjmujemy pacjentów stacjonarnie. Jesteśmy dostępni dla wszystkich Pacjentów objętych państwowym ubezpieczeniem zdrowotnym, bez konieczności opłacania dodatkowych abonamentów.


Przyłącz się do naszej misji stworzenia proaktywnej opieki dostępnej dla każdego!


W Jutro Medical rozwiązujemy problem, jakim jest brak dostępu do lekarza w momencie kiedy tego potrzebujesz. Dzięki aplikacji możesz skontaktować się z lekarzem niemal natychmiast, z dowolnego miejsca. 


Dbaj razem z nami o dobro i zdrowie pacjentów!


Ponadto zależy nam na najwyższej jakości obsługi pacjentów, dlatego stawiamy na nowoczesne przychodnie, zapewniamy najwyższej jakości sprzęt medyczny i stale pracujemy nad jakością obsługi naszych pacjentów.

 

Poznaj naszego dyrektora medycznego oraz lekarzy pracujących w warszawskich placówkach Jutro Medical:
Zakres obowiązków:
  • Opieka nad pacjentem w placówce:Weryfikacja tożsamości pacjentów i zarządzanie wizytami w systemie
  • Rejestracja wizyt
  • Zbieranie deklaracji, dokumentacji medycznej oraz upoważnień pacjentów
  • Wsparcie pacjentów w aplikacji:Pomoc w instalacji i obsłudze aplikacji
  • Informowanie o funkcjonalności aplikacji i oferowanych usługach
  • Informowanie pacjentów o ofercie:Przedstawianie oferty naszej placówki oraz dostępnych usług (stacjonarnie i telemedycznie)
  • Obsługa korespondencji:Przyjmowanie i zarządzanie korespondencją
Wymagania:
  • Dostępność do pracy od poniedziałku do piątku, min. 20/25 godzin tygodniowo
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole
  • Wysoki poziom kultury osobistej
  • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych
  • Asertywność i empatia
  • Znajomość obsługi komputera
  • Sumienność i dokładność
Mile widziane:
  • Doświadczenie w pracy w placówce medycznej z kontraktem NFZ
  • Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania przychodni POZ
Oferujemy:
  • Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole
  • Możliwość rozwoju zawodowego w innowacyjnym środowisku medycznym
  • Pracę w elastycznym systemie godzinowym
Poznaj nasz zespół

Więcej informacji o firmie i naszych pracownikach znajdziesz na stronie:
www.jutromedical.com/kariera/dev
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Medicover sp. z o. o.

Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjentów (infolinia)

świętokrzyskie
Jakie byłoby Twoje główne zadanie? pomoc pacjentom na infolinii przychodzącej (rejestrowanie na wizyty, wyszukiwanie placówek, udzielanie informacji, promocja badań i szczepień...
Opublikowano: 2025-09-11
Medicover Sp. z o.o.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjenta

małopolskie
Dołącz do nas, jeśli: szukasz stabilnej pracy , posiadasz doświadczenie w bezpośredniej obsłudze pacjenta i sprzedaży , sprawnie obsługujesz komputer i szybko uczysz się nowych programów,...
Opublikowano: 2025-09-10
Jutro Medical Sp z o.o. Wrocław

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Pacjenta

dolnośląskie
Opis stanowiska Weryfikacja tożsamości pacjentów. Rejestracja wizyt. Zbieranie dokumentacji i upoważnień. Pomoc pacjentom w obsłudze aplikacji. Informowanie pacjentów o ofercie placówki....
Opublikowano: 2025-09-09