Dołącz do Audika Polska, światowego lidera w branży profilaktyki i protetyki słuchu, największego branżowego pracodawcy w kraju. Mamy sieć ponad 500 Centrów Słuchu i 21 Centrów Medycznych. Dysponujemy własnym Centrum Szkoleniowym, w którym nasi pracownicy poszerzają wiedzę i rozwijają kompetencje.
W całej firmie zatrudniamy ponad 1000 pracowników i stale poszerzamy nasze zespoły, które każdego dnia pomagają Pacjentom zadbać o swój słuch.
Specjalista ds. obsługi pacjenta
Miejsce pracy: Konin
Twoje zadania:
- kompleksowa telefoniczna obsługa Pacjentów zakresie:
- zapraszania na przesiewowe badania słuchu do naszego gabinetu
- pracy z bazą naszych pacjentów, tzw. "ciepła baza"
- potwierdzania wizyt
- bezpośrednia obsługa Pacjenta w oddziale (doradzanie Pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji)
- prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
Nasze oczekiwania:
- doświadczenie w telefonicznej i/lub bezpośredniej obsłudze Klienta (min 1 rok)
- bardzo dobra organizacja pracy
- umiejętność badania potrzeb i sprawne używanie języka korzyści
- nastawienie na realizację wyznaczonych celów
- dyspozycyjność do wyjazdu na 5 dniowe szkolenie wdrożeniowe w Warszawie (w pełni opłacane przez pracodawcę)
To oferujemy:
- praca, która ma znaczenie - wspólnie dbamy o słuch naszych Pacjentów
- wsparcie na start i stałe poszerzanie kompetencji w naszym Centrum Szkoleniowym
- dofinansowanie do ubezpieczenia medycznego, karty sportowej oraz szkieł korekcyjnych
- umowa o pracę na cały etat
- praca od poniedziałku do piątku, w stałych godzinach
- podstawa + prowizje uzależnione od realizacji celu
Nasze benefity:
- Umowa o pracę
- Portal pracownika
- Karta sportowa
- Szkolenie wstępne
- Pakiet medyczny
- Świetna atmosfera
- Jasna ścieżka kariery
- Ubezpieczenie grupowe
- Praca blisko Ciebie
- Dofinansowanie do szkieł korekcyjnych
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista ds. komunikacji z klientem
lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Doradca klienta w branży motoryzacyjnej
śląskie
Szybka odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat, e-mail. Dokumentacja interakcji w systemie CRM. Współpraca w celu poprawy obsługi. Aktualizacja wiedzy o produktach i usługach....
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta – język czeski / słowacki
mazowieckie
Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu oraz e-maila Realizacja zadań zgodnie z wewnętrznymi procedurami Dbałość o wysoką jakość usług i terminowość wykonywanych...
Opublikowano: wczoraj