Specjalista ds. obsługi pacjenta

wielkopolskie / Konin

Dołącz do Audika Polska, światowego lidera w branży profilaktyki i protetyki słuchu, największego branżowego pracodawcy w kraju. Mamy sieć ponad 500 Centrów Słuchu i 21 Centrów Medycznych. Dysponujemy własnym Centrum Szkoleniowym, w którym nasi pracownicy poszerzają wiedzę i rozwijają kompetencje.

 

W całej firmie zatrudniamy ponad 1000 pracowników i stale poszerzamy nasze zespoły, które każdego dnia pomagają Pacjentom zadbać o swój słuch.

 

Specjalista ds. obsługi pacjenta
Miejsce pracy: Konin
Twoje zadania:
  • kompleksowa telefoniczna obsługa Pacjentów zakresie:
    • zapraszania na przesiewowe badania słuchu do naszego gabinetu 
    • pracy z bazą naszych pacjentów, tzw. "ciepła baza" 
    • potwierdzania wizyt 
  • bezpośrednia obsługa Pacjenta w oddziale (doradzanie Pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji)
  • prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
Nasze oczekiwania:
  • doświadczenie w telefonicznej i/lub bezpośredniej obsłudze Klienta (min 1 rok)
  • bardzo dobra organizacja pracy 
  • umiejętność badania potrzeb i sprawne używanie języka korzyści
  • nastawienie na realizację wyznaczonych celów
  • dyspozycyjność do wyjazdu na 5 dniowe szkolenie wdrożeniowe w Warszawie (w pełni opłacane przez pracodawcę)
To oferujemy:
  • praca, która ma znaczenie - wspólnie dbamy o słuch naszych Pacjentów
  • wsparcie na start i stałe poszerzanie kompetencji w naszym Centrum Szkoleniowym
  • dofinansowanie do ubezpieczenia medycznego, karty sportowej oraz szkieł korekcyjnych
  • umowa o pracę na cały etat 
  • praca od poniedziałku do piątku, w stałych godzinach 
  • podstawa + prowizje uzależnione od realizacji celu
Nasze benefity:
  • Umowa o pracę
  • Portal pracownika
  • Karta sportowa
  • Szkolenie wstępne
  • Pakiet medyczny
  • Świetna atmosfera
  • Jasna ścieżka kariery
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Praca blisko Ciebie
  • Dofinansowanie do szkieł korekcyjnych
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Specjalista ds. komunikacji z klientem

lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Doradca klienta w branży motoryzacyjnej

śląskie
Szybka odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat, e-mail. Dokumentacja interakcji w systemie CRM. Współpraca w celu poprawy obsługi. Aktualizacja wiedzy o produktach i usługach....
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta – język czeski / słowacki

mazowieckie
Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu oraz e-maila Realizacja zadań zgodnie z wewnętrznymi procedurami Dbałość o wysoką jakość usług i terminowość wykonywanych...
Opublikowano: wczoraj