Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Specjalista ds. obsługi konsumenta
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/24/3854
OBOWIĄZKI:
praca biurowa w dziale obsługi konsumenta, kontakt mailowy i telefoniczny w języku angielskim
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
mile widziane doświadczenie na proponowanym stanowisku, doświadczenie w pracy z konsumentem; wymagana znajomość systemów SAP, SALESFORCE; nie są wymagane certyfikaty; nie jest wymagany certyfikat potwierdzajacy znajomość języka angielskiego
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Poznań
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 750 do 6 900 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Doradca Klienta w Branży Motoryzacyjnej
lubuskie
Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon, czat i e-mail z zachowaniem wysokiej kultury osobistej. Rejestrowanie interakcji w systemie CRM oraz monitorowanie postępów w proponowanych...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Doradca Klienta w Branży Motoryzacyjnej
opolskie
Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon, czat i e-mail z zachowaniem wysokiej kultury osobistej. Rejestrowanie interakcji w systemie CRM oraz monitorowanie postępów w proponowanych...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Doradca Klienta w Branży Motoryzacyjnej
lubuskie
Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon, czat i e-mail z zachowaniem wysokiej kultury osobistej. Rejestrowanie interakcji w systemie CRM oraz monitorowanie postępów w proponowanych...
Opublikowano: dzisiaj