Specjalista ds. obsługi konsumenta

wielkopolskie / Poznań

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Specjalista ds. obsługi konsumenta
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/24/3854
OBOWIĄZKI:
praca biurowa w dziale obsługi konsumenta, kontakt mailowy i telefoniczny w języku angielskim
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

mile widziane doświadczenie na proponowanym stanowisku, doświadczenie w pracy z konsumentem; wymagana znajomość systemów SAP, SALESFORCE; nie są wymagane certyfikaty; nie jest wymagany certyfikat potwierdzajacy znajomość języka angielskiego

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 750 do 6 900 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Doradca Klienta w Branży Motoryzacyjnej

lubuskie
Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon, czat i e-mail z zachowaniem wysokiej kultury osobistej. Rejestrowanie interakcji w systemie CRM oraz monitorowanie postępów w proponowanych...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Doradca Klienta w Branży Motoryzacyjnej

opolskie
Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon, czat i e-mail z zachowaniem wysokiej kultury osobistej. Rejestrowanie interakcji w systemie CRM oraz monitorowanie postępów w proponowanych...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Doradca Klienta w Branży Motoryzacyjnej

lubuskie
Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon, czat i e-mail z zachowaniem wysokiej kultury osobistej. Rejestrowanie interakcji w systemie CRM oraz monitorowanie postępów w proponowanych...
Opublikowano: dzisiaj