Specjalista ds. obsługi konsumenta

wielkopolskie / Poznań

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Specjalista ds. obsługi konsumenta
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/24/3853
OBOWIĄZKI:
praca biurowa w dziale obsługi konsumenta, kontakt mailowy i telefoniczny w języku angielskim
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

mile widziane doświadczenie na proponowanym stanowisku, doświadczenie w pracy z konsumentem; wymagana znajomość systemów SAP SALESFORCE, BAZAAR,VOOICE, TEAM VIEWER; nie są wymagane certyfikaty; nie jest wymagany certyfikat potwierdzajacy znajomość języka angielskiego

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 750 do 6 900 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Aon

US Client Service Delivery Administrator

małopolskie
What the day will look like: Upon collection and reconciliation of insurance documentation, identifying and resolving inconsistencies. Making analytical recommendations and interpretations of...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Customer service specialist in the automotive industry with English

śląskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl

Pracownik ds. Obsługi Klientów Obcojęzycznych z językiem czeskim

małopolskie
Wprowadzanie zamówień do systemu Realizacja zamówień oraz wprowadzanie aktualizacji Wsparcie doradców handlowo-technicznych Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w języku czeskim...
Opublikowano: wczoraj