Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Specjalista ds. obsługi konsumenta
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/24/3853
OBOWIĄZKI:
praca biurowa w dziale obsługi konsumenta, kontakt mailowy i telefoniczny w języku angielskim
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
mile widziane doświadczenie na proponowanym stanowisku, doświadczenie w pracy z konsumentem; wymagana znajomość systemów SAP SALESFORCE, BAZAAR,VOOICE, TEAM VIEWER; nie są wymagane certyfikaty; nie jest wymagany certyfikat potwierdzajacy znajomość języka angielskiego
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Poznań
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 750 do 6 900 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Zobacz podobne oferty
Aon
US Client Service Delivery Administrator
małopolskie
What the day will look like: Upon collection and reconciliation of insurance documentation, identifying and resolving inconsistencies. Making analytical recommendations and interpretations of...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer service specialist in the automotive industry with English
śląskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Pracownik ds. Obsługi Klientów Obcojęzycznych z językiem czeskim
małopolskie
Wprowadzanie zamówień do systemu Realizacja zamówień oraz wprowadzanie aktualizacji Wsparcie doradców handlowo-technicznych Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w języku czeskim...
Opublikowano: wczoraj