Specjalista ds. obsługi konsumenta

wielkopolskie / Poznań

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Specjalista ds. obsługi konsumenta
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/23/3766
OBOWIĄZKI:
Praca biurowa w dziale obsługi konsumenta, kontakt mailowy i telefoniczny z konsumentem w języku angielskim; praca w godzinach 09:00-17:00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

znajomość systemów SAP, SALESFORCE (nie jest wymagane posiadane certyfikatów), nie jest wymagany certyfikat potwierdzający znajomość języka angielskiego i francuskiego, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 400 do 5 986,66 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim

podlaskie
Być pierwszym punktem kontaktu dla klientów premium potrzebujących pomocy w podróży. Przewodzenie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim

zachodniopomorskie
Być pierwszym punktem kontaktu dla klientów premium potrzebujących pomocy w podróży. Przewodzenie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim

opolskie
Być pierwszym punktem kontaktu dla klientów premium potrzebujących pomocy w podróży. Przewodzenie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i...
Opublikowano: dzisiaj