Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Specjalista ds. obsługi konsumenta
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/23/2835
OBOWIĄZKI:
Praca biurowa w dziale obsługi konsumenta, kontakt mailowy i telefoniczny z konsumentem w języku angielskim; praca w godzinach 04.00-12.00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
znajomość systemów SAP, SALESFORCE (nie jest wymaganie posiadane certyfikatu SAP, SALESFORCE), nie jest wymagany certyfikat potwierdzający znajomość języka angielskiego, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Poznań
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 5 400 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Pracownik biura obsługi klienta
dolnośląskie
obsługa klienta Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
Opublikowano: wczoraj
Topsil Global Sp. z o.o. Sp. k.
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Ds. Logistyki i Obsługi Klienta
łódzkie
POSZUKUJEMY OSOBY, która będzie brać udział w zapewnianiu sprawnej i profesjonalnej obsługi naszych Klientów zaczynając od przyjęcia zamówienia, potwierdzenia możliwych dat realizacji,...
Opublikowano: wczoraj
Foundever
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
pomorskie
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania...
Opublikowano: wczoraj