Specjalista ds. obsługi konsumenta

wielkopolskie / Poznań

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Specjalista ds. obsługi konsumenta
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/23/2835
OBOWIĄZKI:
Praca biurowa w dziale obsługi konsumenta, kontakt mailowy i telefoniczny z konsumentem w języku angielskim; praca w godzinach 04.00-12.00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

znajomość systemów SAP, SALESFORCE (nie jest wymaganie posiadane certyfikatu SAP, SALESFORCE), nie jest wymagany certyfikat potwierdzający znajomość języka angielskiego, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 400 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze

Pracownik biura obsługi klienta

dolnośląskie
obsługa klienta Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
Opublikowano: wczoraj
Topsil Global Sp. z o.o. Sp. k.

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Ds. Logistyki i Obsługi Klienta

łódzkie
POSZUKUJEMY OSOBY, która będzie brać udział w zapewnianiu sprawnej i profesjonalnej obsługi naszych Klientów zaczynając od przyjęcia zamówienia, potwierdzenia możliwych dat realizacji,...
Opublikowano: wczoraj
Foundever

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

pomorskie
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania...
Opublikowano: wczoraj